{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  POLITI
  • #1   18. jul 2013 Ville ikke tro den var så stor den havde nok været støre hvis det var tæt på en by med diskoteker osv prøv lykken smiley

• #2   18. jul 2013 ikke særlig stor de holder sig mest inde i byen om natten

• #3   18. jul 2013 De holder til ved diskoteker osv om natten..
    Skulle da undre mig meget hvis de var ude på landet og patruljere om natten. smiley

• #5   18. jul 2013 0% bor selv her ude på landet ude for næstved ude du ved omkring menstrup. og der ligger vi alle og køre og har ikke set en politi bil i meget lang tid ! sidste det var da kun fordi de kom til mig men ellers ser du dem sgu aldrig

• #6   18. jul 2013 Skulle en nat på maccen, tror klokken var 1, lidt over 1, og en macdonalds tur blev til en politijagt. Og jeg bor 5 km fra byen og der er ingen diskoteker i nærheden. Du kan aldrig være sikker, du tror det er sikkert og ender med at dreje ud på vejen, og den næste bil der kommer kørene er en patruljevogn smiley

• #7   18. jul 2013 fuck hvor trist... vi har så sent som idag (nat) ligger og kørt rundt både fulde og skræve og med kraftedeme jeg ved ikke hvad kobick tun på ser aldrig skygge en af her ude. vi er så også sådan ca 20-25km ude for næstved

• #8   18. jul 2013 Var sammen med en kammerat forleden, han løb tør for alkohol, så tager vi ned på tanken og køber noget (han gør) så kør vi igen, men vælger så at trække, og inden vi når ud på vejen er der 2 patruljevogne der kommer kørende.
    Igår var jeg med en kammerat, på under 4 timer, så vi politiet 10+ gange, og han blev jagtet op til flere gange af dem.

• #9   18. jul 2013 hold da kæft det går for sig inde i næstved. smiley er glad for og bo her ude på landet der er ikke alt det hulomhej. og hvis der enlig kommer en er det fucking nemt og komme væk og de knallerter der køre her ude er også trigger sm 86cc (min) og derbi senda 80 MHR og jeg ved ikke hvad så de har ikke meget og skulde ha sagt her ude smiley

• #10   18. jul 2013 Det er nederen at bo her i horsens! Vi var på vej hjem til ham, da jeg ser politiet og siger til ham: 'KØR NU, POLITIET ER BAG OS!!' så køre han fandme 20 km/t og regner med at politiet ikke kommer. 20 sek (ca) efter, kommer de kørende og han køre hurtigst muligt væk gennem en cykelsti smiley

• #11   18. jul 2013 hahaha smiley lå er for lidt siden og kørte på sådan en lille dirtbike 100cc lå og kørte på vej og sådan med den. så den ene aften var vi et sted der hedder kanal kroen og drikke. da vi så skulde køre når jeg kun lige og svinge ud til højer da der så kommer en patrulje bil. når lige og smide den lille satan i 4 gear også ellers bar igem et sommerhus område. smiley

• #12   18. jul 2013 Kender man området godt, kan man komme væk! smiley
    Min ven blev jagtet af politiet på hans jog r (forrig baneracer) han ender med at blive jagtet i 20 minutter inden han slap væk.

• #13   18. jul 2013 det var sgu lang tid med de butthols i nakken. de er sgu da stædige der i horsens

• #15   18. jul 2013 Og det er ikke engang løgn!! Sidste år, kørte jeg vold ulovligt, for at sige det mildt. Og kørte med en kammerat en dag, han var dog så klog, at have nummerplade på sin jog r, og da de stopper mig, - ved at deres mc vælter ind i mig, vælger de så at slå hans plade op og ringe til ham. Han ender med at tage på politistationen med et par gram hash på sig -.-

• #16   18. jul 2013 Desuden, fik jeg kun en bøde på 1250 med de overtrædelser jeg lavede. Og ente med at få erstatning på 11.750kr. ca og gav knap det halve for den smiley

• #17   18. jul 2013 Var hjemme ved en veninde en nat i Risskov, det er nok ca. 5 km fra Aarhus, på den hurtigst gennem gående cykelsti. Kørte hjem af, havde drukket 3 genstande, min kammerat havde mødt en på min scooter samme aften, da han skulle hente smøger på min scooter, så da jeg kommer halvvejs hjem, og der nok er omkring 10 km til byen, kommer de ud, fra et lukket rækkehus område, hvor der aldrig er sket en hujende fis, kun småbørnsfamilier og pensionister der bor der, de sætter efter mig og jeg ligger over styret i omkring 30-40 min, rundt i Egå, tog masser genveje, de kendte dem alle... Så til sidst tog jeg chancen og kørte hjem, smed den i skuret, løb ind, går ind i køkkenet som ligger 5 meter fra gaden, med frit udsyn, kommer der en bil, smider tøjet på overkroppen, så det ligner jeg har været hjemme længe og ser så en patrulje vogn tøffe forbi med MAX 5 km/t og lyse med projektør, ind i min garage... Fandt ud af dagen efter, jeg havde stilt min matsorte Bandit med sort visir, så den stod lige ret fremme for den, så hvis de havde set den, kunne de nok have regnet det ud.. smiley
    - lidt heldig har man vel lov at være.. smiley

• #18   18. jul 2013 Undskylder romanen.. smiley

• #19   18. jul 2013 Samme igår, vi var lige hos min kammerat men vælger at køre lidt frem, og så kommer politiet, tænk hvis han havde kørt direkte hjem, så havde politiet nuppet hans sonic smiley

• #21   18. jul 2013 Nogle er heldige, andre er ikke smiley
    Har stukket af 4-5 gange, og tabte 6 gang smiley

• #22   18. jul 2013 Jaa, det sjovt at høre hvordan folk kan finde på de vildeste ting!

Har en kollega, der for flere år siden, kørte 2 på en vold tunet Jog, den bagerste havde hjelm på og panserne kom op bagfra, ham der sidder bag på, beder min kollega vende rundt, hvilket han så gør, hvorefter den bagerste fyrer en billig lorte hjelm lige i forruden på politibilen, så den jagt sluttede hurtigt og let, 15 sek og det kostede dem 75 kr hver.. smiley
    - meeeeen må indrømme, når det er sådan noget, synes jeg det er bedre at stoppe end at være total brændt på den måde, selvom jeg godt gad have set de 2's fjæs da hjelmen ramte! smiley

• #23   18. jul 2013 Kørene endte med at komme af med 75 kr hver, og reperationerne ender på.. Ja ved ikke hvad haha ;D
    Men savner at køre tunet, og kan ikke finde en ordentlig sonic tilsalg smiley

• #24   18. jul 2013 Men ved i hvad, jeg smutter i seng, skal op kl 7 og arbejde kl 8 smiley

• #25   18. jul 2013 Har mødt dem og er stukket af mange gange, og er blevet stoppet en gang, hvor de ubevidst spærrede vejen for mig totalt, så måtte holde ind, havde musik i ørene, så måtte bede betjenten vente lidt, dog lod jeg som om jeg snakkede med min mor..
    De skulle se mit kort, hvilket jeg havde modtaget dagen før med posten (de tog over 4 mdr om det, og det kom 3,5 uger for sent) hvor jeg med det samme så for mig det ligge på mit bord, men min mor er på en eller anden måde kommet i min sædekasse og har lagt det i! Point til mutti!!!!
    Så sagde de, at de ledte efter indbrudstyve, hvor til jeg svarer lidt surt "ligner jeg sådan en???" også får jeg bare et grin og et nej, kør du videre din spasmager, god jul". Kørte så bare videre! smiley

• #27   18. jul 2013 Uha, kender det alt for godt med arb, den nat jeg blev jagtet skulle jeg op kl 05 for at arbejde kl 06! smiley
    - tjaaa, det rigtigt, det også derfor jeg siger, det godt kan gå en smule for vidt, for at slippe for en bøde, hvis de havde kørt meget hurtigere, var de ret sikre på den var røg gennem ruden, så var det måske ikke bare materielle skader smiley

• #28   18. jul 2013 Hvis i køre på meget tunedet maskiner smutter i da bare væk ?

• #29   18. jul 2013 Yes, dog som jeg nævner i den hvor jeg blev stoppet, havde jeg valget at banke i patruljevognen, kører ned i et 2-3 meter dybt, ind i en håndværker bil eller stoppe, valgte sgu den sidste!! smiley

• #30   18. jul 2013 Skulle køre på arbejde på joggen her den anden dag og drejer ud på den store vej og jeg kan se en hvid bil og tænker fuck it, den får bare fuld smadre. Da jeg så komme tættere på kunne jeg så se det var polititet og jeg tænker bare FUCK FUCK FUCK og prøver at tænkte på hvad jeg skal gøre og hvilken vej jeg skal køre osv.

Jeg kommer så tættere på dem og køre de 70-80 stykker også vinker de bare til mig smiley

• #31   18. jul 2013 Jeg var sgu også ved at blive nakket da jeg kom med fuld fart forbi dem igår aftes, i Næstved omegn.

• #32   18. jul 2013 Altså 11-12 her for nogen uger siden, her ude på landet.. Jaa. der kørte mig og en ven fra dem :)) - Pga af der var nogen der ringet smiley

• #33   18. jul 2013 Martin, har du en puch?

• #34   18. jul 2013 Rasmus: NEEEJ! Har solgt den!

• #35   18. jul 2013 Jamen, så kan du bare skride... smiley

• #36   18. jul 2013 Lool, fag :-PP

• #40   18. jul 2013 min fasters kæreste havde en tunet ciao i gamle dage og han var ude at trille med en kammerat hans ciao havde han lavet sådan man ikke kunne se noget tun og han vens maxi som var std men hvor han havde sat alt muliget gøgl på men så stoppede politiet dem og de spurgte ham med maxien om den var tunet og om lyset virkede og om alt og de spurgte kun min fasters kæreste om han havde kørekort og forsikring og det havde han han viste det og så fik han lov at køre videre men ham hans kammerat blev tjekket igennem haha.

Kommentér på:
POLITI

Annonce