{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.330 visninger | Oprettet:

Pgo Hot50 starter og dør igen {{forumTopicSubject}}

Hej SG.. min hot 50 som jeg er ved at bygge starter ganske fint men den dør forholdsvis hurtigt.. en gang imellem kan jeg få den til at brænde helt af med bundgas i et par sekunder men den dør kort efter.. lyder som om den bare drukner eller hiver falsk luft ind.. anyone?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo Hot50 starter og dør igen
  • #1   5. jul 2013 Er begrænsningen pillet i dit luftfilter, hvad dyse kører du med? Tjek evt dit tændrørs farve og har du tjekket automat chokeren??? Måske får den forkert blanding af benzin og luft men prøv at se om du kan kører uden luftfilter for så ved du jo at din scooter får for lidt luft...

  • #2   6. jul 2013 alt er standard på den... det er en komplet motor luft filter alt jeg har sat over på et andet stel... motoren har kørt inden jeg satte den over på det nye stel smiley

  • #3   6. jul 2013 Har den stelforbindelse???

  • #4   7. jul 2013 Ja det har den.... den har stel oppe ved hornet.. og så har den stel på sædelåsen der hvor den grå metal boks sidder

  • #5   7. jul 2013 Drukner du den??? Har du tjekket svømmeren og nålen og de åbner og lukker korrekt???

  • #6   8. jul 2013 Jeg må ha have tømt tanken og renset kaburator og blæst slangerne igennem.... Hvad er det bedste udgangspunkt for tomgangsskrue og luftskrue på kaburator?

  • #7   10. jul 2013 Tomgangs skruen ska' indstilles når motoren er ok varm og luftskruen kan jeg ikke svarer på men det er FIN justering så det ska' du selv lege med... Men du ska' ikke tømme benzin tanken... Tag benzin slangen af karburatoren da det jo er vacum styret så der kommer kun det benzin ud som er i din benzinslange og benzinfilter... Tag karburatoren af studsen også ska' du huske at skifte o-ring i dit afstandsstykke når du ska' ha' karburatoren på studsen igen... Men som sagt afmonter bundkaret på karburatoren og prøv at se om din svømmer holder tæt eller om nålen holder tæt... Prøv evt at sug i din vacum slange... Den tager du af studsen den slange er den tykkelse i grå vidst som sidder tættest på din karburator ellers kan du følge din slange fra vacumhanen så du ved hvad for en slange der er vacum slange også holder du karburatoren lodret med bunden nede uden bundkaret monteret og suger i din vacum slange den ende der plejer at side på studsen og hold karburatoren oppe i luften lodret så du kan se om nålen eller svømmeren lukker tæt... Sådan burdte det være smiley

  • #8   10. jul 2013 Når du holder din karburator lodret og har afmonteret vacum slangen fra din studs uden motoren er startet så løber benzinen jo ud i bunden der ved nålen men så er det bare der du ska' suge i din vacum slange og hvis der ikke kommer benzin ud når du suger i din vacum slange så er din karburator tæt ellers er det højst sandsynligt din nål der er defekt og det kan man ikke se med det blotte øje og hvis det ikke hjælper at skifte nålen så er det din vacumhane der er defekt men det er næsten altid nålens spids = pakning på nålen som er defekt og kan man ikke se med det blotte øje... Ellers kan man også vippe i det metal svømmeren har i enden hvis du ved hvad jeg mener men det er under mm vi taler om også kan det blive for meget eller for lidt så lad være med at røre ved det.. Gør de andre ting som jeg har sagt også virker det nok men tag evt tomgangs dysen ud af bunden på karburatoren og hoveddysen og dysen og rens de ting osv smiley

  • #9   11. jul 2013 ny membran

  • #10   11. jul 2013 Sug i din membran så ved du om den er defekt...

  • #11   31. jul 2013 Endte med at skifte benzinslanger og filter... og voila.... smiley men tusind tak for alle de gode råd... det var fremragende smiley

Kommentér på:
Pgo Hot50 starter og dør igen

Annonce