{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

PGO HOT50 {{forumTopicSubject}}

Hej scooter folk.

Jeg har en ældre hot50.

Har "bøvlet med den det meste af vinteren".

Man kan godt få den igang med mange jok i kickstarteren, men så dør den igen efter 2-300 meter. Man kan så vente 5 min så kan den 2-300 meter igen.

Problemerne kom lidt sådan med efteråret og fugtigt/koldt vejr, ellers har den kørt 70-75 km/t helt uden problemer.

Har sat nyt tændrør i uden det gav nogen forskel. I tørt/sommervejr starter den og kører ved 1. eller andet kick, ps har også skiftet tændrørshætte.

Nu har den så stået helt stille i dec og jan, og formentlig også februar, hvordan får jeg "liv" i den igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO HOT50
  • #1   31. jan 2015 Problemet ligger ved din karburator Din el shoker sidder nok fast eller defekt det giver start problemer det med den dør ud når du kører et stykke er benzin til førslen pil begge slanger af kabu og studs sug i den slange der sidder på studsen vakuum slangen se om der kommer en god stråle benzin ud af den anden slange

  • #2   31. jan 2015 Der kan være skidt i dysen , defekt choker, defekt benzin hane, evt skal den dyses lidt op, ( kan jo være den kørte mager i sommeren) hvis du er fra Århus kan jeg klare det for dig.

Kommentér på:
PGO HOT50

Annonce