G-Max driller efter karburator-skift {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Skiftede forylig min karburator på min PGO G-Max. Forrige og nuværende var samme model Keihin 12mm. Forrige dyse var en 76'er og den nuværende er en 72'er. Efter kørsel ligeud eller ned ad bakke med fuld fart dør den ud, og man skal åbne benzindækslet og så kan den starte igen efter nogle kick. Kan det være dysen, der er for lille og dermed giver for lidt benzin? Benzinhanen der "glemmer" at give benzin? Svømmeren der står forkert?
Jeg kan mærke den "holder igen" på en meget mærkelig måde. Sommetider kører den med 8000 rpm andre gange 9000 rpm lige ud. Den har aldrig været så "utilregnelig" før. Hvad tror I, der kan være galt?
God påske
jun 2008
Følger: 42 Følgere: 43 Scootere: 10 Emner: 43 Svar: 450
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 15 Emner: 97 Svar: 267
jun 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 45
På G-Max er vakkum- og benzinpumpen den samme (som jeg forstår det) http://www.kgi.dk/product-17487-3228.php
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 15 Emner: 97 Svar: 267
jun 2008
Følger: 42 Følgere: 43 Scootere: 10 Emner: 43 Svar: 450
jun 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 45
Ja I har jo ret mht. vandflasken
Hvis jeg kører med åbent dæksel er der ingen problemer. Det gjorde jeg også før (inden jeg skiftede) og da har der aldrig været noget i vejen
jun 2008
Følger: 42 Følgere: 43 Scootere: 10 Emner: 43 Svar: 450
jun 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 45
jun 2008
Følger: 42 Følgere: 43 Scootere: 10 Emner: 43 Svar: 450
jun 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 45
jun 2008
Følger: 42 Følgere: 43 Scootere: 10 Emner: 43 Svar: 450
Hvad virker derfra?
jun 2012
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 45
jun 2008
Følger: 42 Følgere: 43 Scootere: 10 Emner: 43 Svar: 450
G-Max driller efter karburator-skift