Begrænsninger på en G-Max? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har fået en G-Max og er ved at få den til at rende lidt hurtigere.
Det er en hel ny model her fra 2007.
Her er lige tre hurtige spørgsmål:
1:
Skiven i vario er taget, men hvor tunge ruller er det så jeg skal sætte i nu?
2:
Er der nogen begrænsning i luftfilter eller mellem karburator og cyllinder, hvis, hvor så?
3:
Når man lukekr blindrøret på udstødningen hvad giver det så.
Det er især spørgsmål 2 der driller mig da der er mange der siger at der sikker noget i luftfilteret og nogen der siger der sidder noget inden i studsen, men nu efter jeg har taget karburator af kan jeg ikke se noget inden i studsen når jeg kigger derind, så hjælp mig lige ud.
På forhånd tak for hjælpen til dem der ved hvad de snakker om og ikke bare sidder og digter
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 124 Svar: 1.624
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 38 Scootere: 4 Emner: 51 Svar: 332
begræsnig 2 er i stusen nede ved membranerne den tager du op så sider der så dan en salgs tragt med 4 mm hul i den fjener du
så er der membran pladerne skift til carbon
udstøding skift til tecnomerlin
topstykket skift til 45 eller slib det ned
og en malossi multigvario i
så er du godt kørne
jul 2006
(link fjernet)
linket til varioen husk af montre den gule fjæder der følger med det giver meget acc
http://speed-up.dk/product.asp?product=2127&sub=4246&page=1
apr 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 6 Emner: 35 Svar: 59
apr 2004
Jeg løfter lige hele studsen af nu her og kigger på det med den plade med det 4 mm hul og fjerner den.
Glæder mig til at der er en der kqan fortælle mig hvilke ruller jeg skal købe til vario
jul 2006
kan du jo også se på dit top stykke evnet smide 45 på
apr 2004
Jeg har nu fjernet den runde metal tragtskive ting der lagde oven på membranen, det lignede nu mere sådan en til at lede olien lige ned i bunden af membranen i stedet for at smøre hele lortet ind i den olie der gives, men hvis det er en brgrænsning er den hermed fjernet.
Alle de latterlige sikkerhedskruer får bare lige et dask med en skruetrækker, så falder den midterpadel ud og så kan man bare bruge alm. torx til at løsne dem med, det er samme sikekrhdsbolte som bruges til ratlås osv.
Så sidder jeg lige de 7 gram ruller i imorgen, det bliver super gør det.
apr 2004
Den går fint i tomgang, men så snart jeg giver gas dør den, hvor stor en dyse skal man sætte i?
Begrænsninger på en G-Max?