{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Begrænsninger på en G-Max? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fået en G-Max og er ved at få den til at rende lidt hurtigere.

Det er en hel ny model her fra 2007.
Her er lige tre hurtige spørgsmål:

1:
Skiven i vario er taget, men hvor tunge ruller er det så jeg skal sætte i nu?

2:
Er der nogen begrænsning i luftfilter eller mellem karburator og cyllinder, hvis, hvor så?

3:
Når man lukekr blindrøret på udstødningen hvad giver det så.

Det er især spørgsmål 2 der driller mig da der er mange der siger at der sikker noget i luftfilteret og nogen der siger der sidder noget inden i studsen, men nu efter jeg har taget karburator af kan jeg ikke se noget inden i studsen når jeg kigger derind, så hjælp mig lige ud.

På forhånd tak for hjælpen til dem der ved hvad de snakker om og ikke bare sidder og digter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsninger på en G-Max?
  • #1   21. nov 2007 Der sidder en fjøjte af en art i din luftfilterkasse, som er en begrænsning, det gjorde de rpå min gamle Hot i hvert fald

• #2   21. nov 2007 begræsnig 1 er i varioen skiven

begræsnig 2 er i stusen nede ved membranerne den tager du op så sider der så dan en salgs tragt med 4 mm hul i den fjener du

så er der membran pladerne skift til carbon

udstøding skift til tecnomerlin

topstykket skift til 45 eller slib det ned

og en malossi multigvario i

så er du godt kørne

• #3   21. nov 2007 her har du linket til udstødingen samt varioen

(link fjernet)

linket til varioen husk af montre den gule fjæder der følger med det giver meget acc

http://speed-up.dk/product.asp?product=2127&sub=4246&page=1

• #4   21. nov 2007 Okay, hvor mange grams ruller skal jeg smide i vario i stedet for de originale?

• #5   21. nov 2007 Jeg vil ikke give penge for noget, jeg snakker bare om at fjerne bebrænsninger.

Jeg løfter lige hele studsen af nu her og kigger på det med den plade med det 4 mm hul og fjerner den.

Glæder mig til at der er en der kqan fortælle mig hvilke ruller jeg skal købe til vario

• #6   21. nov 2007 altså hvis du køre med standart ruller er de 7 til 7.5 grams det træker den rigtig godt men hvis du vil have den til af køre bedere
    kan du jo også se på dit top stykke evnet smide 45 på

• #7   21. nov 2007 Super mange tak.
    Jeg har nu fjernet den runde metal tragtskive ting der lagde oven på membranen, det lignede nu mere sådan en til at lede olien lige ned i bunden af membranen i stedet for at smøre hele lortet ind i den olie der gives, men hvis det er en brgrænsning er den hermed fjernet.

Alle de latterlige sikkerhedskruer får bare lige et dask med en skruetrækker, så falder den midterpadel ud og så kan man bare bruge alm. torx til at løsne dem med, det er samme sikekrhdsbolte som bruges til ratlås osv.

Så sidder jeg lige de 7 gram ruller i imorgen, det bliver super gør det.

• #8   21. nov 2007 Nu har jeg så flernet den der tragtformede skive der bare lagde oven på membranen og jeg har fjernet fløjten, men nu vil den slet ikke køre?

Den går fint i tomgang, men så snart jeg giver gas dør den, hvor stor en dyse skal man sætte i?

Kommentér på:
Begrænsninger på en G-Max?

Annonce