{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

HasherLars
HasherLars
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Forsikring på ulovlig scooter {{forumTopicSubject}}

Er der nogen årsag til at have en forsikring så?

Forsikringen dækker vel ikke noget, hvis scooteren ikke overholder reglerne.
Altså, hvis jeg køre ind i et skilt på min scooter der kan køre 80, vil forsikringen vel ikke hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på ulovlig scooter
  • #1   17. jan 2013 efterhånden er der faktisk mange forsikringer der dækker alligevel.

• #2   17. jan 2013 du skal bare bruge en ansvarsforsikring men den dækker altså ikke når du hakker en lille pige ned med 90 i timen.. kører du ind i et skilt så skal din kasko forsikring dække, men den er dyr og unødvendig.. (iflg. min mening)...

• HasherLars
    HasherLars Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   17. jan 2013 Så Andreas, hvorfor skulle jeg bruge en?

• #4   17. jan 2013 forsikringen antaget at det er en anvars forsikring dækker ikke hvis at du laver noget galt på en ulovlig maskine, det den derimod gør er at dit selskab går ind og betaler de ting du nu end bliver dømt til at skulle betale i erstatning eller lign og så opkræver de dem af dig bagefter og i finder en afdrags ordning på det istedet for at du lige pludselig står og skal finde 500.000 kr ex fra den ene dag til den anden.

• #7   17. jan 2013 Hvis du er heldig at de ikke finder ud af at scooteren er ulovlig dækker de det du smadre ikke dine egne ting.

Jeg ville ikke køre uden forsikring selvom det kun er en scooter kan man hurtigt lave en million kroners skade og den er ikk sjov at stå med helt alene!

Kommentér på:
Forsikring på ulovlig scooter

Annonce