766 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Oktan 100 og"
0 ethanol, 100 oktan.
Hejsa. Jeg har en portet og fræset testa rossa. Ville gerne være over 20 heste. 21-22. Ku jeg køre 0 ethanol? Mindre chance af knock, så jeg ka advance tænding/squish. (Forstår godt det lyder ...
Hejsa. Jeg har en portet og fræset testa rossa. Ville gerne være over 20 heste. 21-22. Ku jeg køre 0 ethanol? Mindre chance af knock, så jeg ka advance tænding/squish. (Forstår godt det lyder ...
Skrevet af: Adin A - 11. jan
99 oktan. sundt?
ja som overskriften siger, er det sundt for en ganske almindelig scooter at køre med 99 oktan? og hvad med en der render ca 100?
ja som overskriften siger, er det sundt for en ganske almindelig scooter at køre med 99 oktan? og hvad med en der render ca 100?
Skrevet af: Düpont!-! scootere til SALG! - 15. jul 2012
95 vs. 99 oktan ?
kan det virkelig passe at det brænder et tændrør af at skifte fra alm 95 oktan til v-power 99 oktan... på min smx ? Har lige fået den, og da jeg var ovre og tanke idag fyldte jeg bare v-power p...
kan det virkelig passe at det brænder et tændrør af at skifte fra alm 95 oktan til v-power 99 oktan... på min smx ? Har lige fået den, og da jeg var ovre og tanke idag fyldte jeg bare v-power p...
Skrevet af: CrazyTuners - Carbon rider ! . - 25. feb 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 160
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 245 Svar: 1.396
Oktan 100 og TTS?