772 visninger
|
Oprettet:
er det 2t eller 4t der skal have modstand i udst. {{forumTopicSubject}}
kan fandme ikke lige huske det jeg ved jo at man sætter knæk på en 2t og der er jo støre modstand i men hvordan er det med 4t fordi jeg har en tms classic(sprint) hvor dyse og det burde passe men i omdr går den pludselig ned igen og på jorden køre den kun 10 km i timen knast og ventiler stillet, ubegrænset cdi og 32.000 volt tændspole ellers alt andet std self med begrænsningerne taget og dyse 85 og std filter skal jeg prøve at dyse op til 90-92 stk eller er det fordi udstødningen er utæt fordi det er den den er utæt helt oppe med cylinderen, alstå der hvor udst og cylle mødes
jan 2010
Følger: 81 Følgere: 66 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.515
men hvis den bare er utæt så burde du sagtens kunne indstille den (:
mar 2011
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 341 Svar: 4.292
jan 2011
Følger: 12 Følgere: 18 Emner: 338 Svar: 5.116
mar 2011
Følger: 27 Følgere: 28 Scootere: 3 Emner: 341 Svar: 4.292
jul 2009
Følger: 33 Følgere: 36 Scootere: 19 Emner: 104 Svar: 1.333
aug 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 19 Svar: 150
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
aug 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 19 Svar: 150
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.860
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 3
aug 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 19 Svar: 150
er det 2t eller 4t der skal have modstand i udst.