{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
117 visninger | Oprettet:

2t 4takter {{forumTopicSubject}}

Jeg har min hot jeg lige har smækket en 21mm kabu på havde en 17.5 før med 98 dyse 4 taktede lidt kold men med 21mm kabu og 98dyse køre den bedst men det 4 takter sindsyg meget nogle gange giver den også en lille stik flamme ud ad udstødning men har dyset den fra 88 til 110 og 98 er bedst men 4takter stadig en del er der nogle der ved hvodan jeg fikser det??
Har lejet lidt med luftskrue og nålen fandt den køre bedst med nålen er på den laveste og så at skruen er helt inde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2t 4takter
  • #2   15. mar yes har prøvet det med dyser ned og op en størelse adgangen det hjælper ikke møg den 4 takter stadig sindsyg meget med en 98 dyse går jeg ned i en 95 4takter den endnu mere og det samme hele vejen ned den ville gerne op på 80 når den kommer der op af med 98 dyse men den hakker stadig lidt så ved ik hvad det kunne være har prøvet nålen luftskrue dyse det var om der var noget andet der kunne gøre det


  • #3   15. mar har også helt nye 0.35mm carbon membran plader skiftede jeg hjalp meget lidt

  • #4   16. mar På en 17,5mm dellorto, der har du en luftskrue.
    Der får den mere luft, når du skruer skruen ud.

    På en 21mm dellorto, der har du en blandingsskrue.
    Der for den mere færdigblandet mix af benzin og luft, når du skruer skruen ud.

    BEGGE skruer skal KUN bruges til at justere tomgangen ingen.

    Nålen bruges til at justere blandingen ved 1/4 gas til 3/4 gas.
    Dysen bruges til at justere blandingen ved 3/4 gas til fuld gas.

    Husk at 21mm sælges i forskellige udgaver.
    Det gør 17,5mm også.

    Der laves 21mm til sport og 21mm til mere race opsætning.
    Der laves 17,5mm til sport og der laves ulækre/nasty/forfærdelige 17,5 til lovlige hiper motore. Sidstnævnte er umulige at tune på.


Kommentér på:
2t 4takter

Annonce