{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Wtf, bøjet styr, hærværk?? {{forumTopicSubject}}

Var så smart at lade min Gilera Stalker stå i Odense centrum i nat og da jeg kom og hentede var styret bøjet - når styret stod i standard position (altså når styret peger ligeud) peger hjulet helt til venstre. Jeg mener nok at jeg havde sat ratlås på, men den var ikke låst (ratlås) da jeg hentede den - dog virker ratlåsen stadig?? Jeg har prøvet at rette det op ved at holde forhjulet fast og så dreje i styret men det har ikke virket... Nogen der ved hvad f... der er sket og hvordan det fixes???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wtf, bøjet styr, hærværk??
Kommentér på:
Wtf, bøjet styr, hærværk??

Annonce