{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.648 visninger | Oprettet:

Protuna - hold dig væk. {{forumTopicSubject}}

Bestilte og betale for en 45 mm topstykke til FZ50 hos protuna her onsdag den 9/5, der stod i deres email de ville sende pakken torsdag den 10/5 og jeg ville modtage den pakken fredag den 11/5, fredag kom, intet syn af pakken, fik nok sagde jeg til mig selv, vente bare til mandag weekend med nul knallert tur øv.

Så blev det mandag den 14/5, nul pakke. Tirsdag den 15/5 fik jeg en mail om min pakke er sendt og jeg vil modtage pakken onsdag den 16/5 ?? På min første mail stod der den var sendt torsdag den 10/5. Okay fik nok, tænker man så, den kommer jo hele vejen fra tyskland, det tager sin tid.

SÅ blev det onsdag den 16/5, jeg var hjemme hele dagen, men postdanmark synes bare jeg selv skulle hente pakken, så jeg fik en lille lap der stod jeg kunne hente pakken på post huset tosdag den 17/5.

Fint, det blev torsdag den 17/5, køre med glæde til posthuset for at modtage min længe ventet 45 mm topstykke jubii ^^ Skrev under fik pakken og så var jeg på vej hjem.

Da man åbnede pakken lå der en lille kasse med klistermærke der står: K50 CYLINDER HEAD 45MM ( det samme som de har thansen, thansen ejer protuna )

Da jeg så åbner pakken, er det første jeg ser en 41 mm topstykke som jeg har gået og rivet mig i håret over for at modtage i en uge, for at finde ud af jeg ikke kan bruge den til en fløjtene fis.

Sendte dem en besked torsdag kl 12:00 på deres webshop under FEJL OG MANGLER i deres FAQ, hvor jeg få denne besked:

TmpErrorDesc:The message was undeliverable. All servers failed to receive the message
HelpContrxt:1000440

Oracle error state:
OraDb.LastServerErr = [0]
OraDb.LastServerErrText = []
OraDb.LastServerErrPos = [0]
OraSession.LastServerErr = [0]
OraSession.LastServerErrText = []

Efter jeg så den besked så jeg hvor groft jeg var blevet røvbrændt, men håb for ude, sente dem en mail direkte på deres mailkonto.
Mens jeg venter, ringede jeg til dem kl 14:00 deres åbnings tid torsdag er fra 10:00 til 16:00, så der er 2 timer til lukketid, reliiiig med tid tænker jeg.
Jeg stiller mig om til personlig betjening, og en telefon svare siger ÅBNINGS TIDER MAN-ONS 10:00 - 17:00 TORS 10:00-16:00 FRE 10:-15:00 og opkaldet afsluttes.

Jeg blev ved med at ringe i 15 min for at få samme besked igen og igen, nu efter hvor jeg har opgivet.

Synes bare i skulle vide, så i ikke oplever det samme igen og spilder næsten 400 kr, på ingen ting.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Protuna - hold dig væk.
  • #1   19. maj 2012 Havde tænkt mig at melde til forbruger klage nævnet, men da de ikke understøtter webshops og reserve dele, var det lidt forgæves.

  • #2   19. maj 2012 Det er fandme surt det der.
    Kender det godt.
    Jeg gik og ventede på en krumtap og da pakken kom ret hurtigt, der var det en prøvepakke fra Pampers.....!
    En jeg kender har nok synes at det var skide skægt at taste mit navn ind på deres hjemmeside og bestille en gratis prøvepakke med bleer, skønt jeg ingen børn havde for 10-12 år siden.

    Jeg prøve noget mere irriterende med www.west-import.
    Jeg bestilte 2 udstødninger og 4 karburatore.
    1 stk proma fish tail til Mina og 1 stk til Hiper, men jeg fik 2 stk til mina....!
    Bestilte samtidig 2stk 19mm til pgo og 2stk 19mm til mina, men jeg fik 2stk CPI kopi med flange og 2 stk CPI kopi til rund studs...!
    CPI karburatoren er som std 14mm bred og 16mm høj og har derfor INTET med en 19mm at gøre.

    Jeg er så småt ved at stoppe med at handle over postordre og når jeg gør, så ser jeg det som en lotto kvittering. Pengene er tabt og man håber på at vinde.


  • #3   19. maj 2012 De tager heller ikke så små sager.
    Send lortet retur og husk at de SKAL betale fragten begge veje, hvisde handler under dansk lovgivning.
    Ellers så tjek deres handelsbetingelser.


  • #4   19. maj 2012 Der står pakken skal sende franko, på min regning.
    + at de træker 10% fra prisen og jeg skal i kontant med dem FØR jeg sender pakken 8 dage efter jeg har modtaget den, da firmaet ligger i tyskland, er jeg lidt fortabt.


  • #5   19. maj 2012 noob, Ja den regel kan de så ik bruge hvis de sender forkert vare, det ikke dit ansvar.

  • #6   19. maj 2012 Ring og snak med dem.

  • #7   19. maj 2012 "Mens jeg venter, ringede jeg til dem kl 14:00 deres åbnings tid torsdag er fra 10:00 til 16:00, så der er 2 timer til lukketid, reliiiig med tid tænker jeg.
    Jeg stiller mig om til personlig betjening, og en telefon svare siger ÅBNINGS TIDER MAN-ONS 10:00 - 17:00 TORS 10:00-16:00 FRE 10:-15:00 og opkaldet afsluttes.

    Jeg blev ved med at ringe i 15 min for at få samme besked igen og igen, nu efter hvor jeg har opgivet."


Kommentér på:
Protuna - hold dig væk.

Annonce