Protuna Ø32 udstd. tilstoppet? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en ide til at rense sin udstødning på..
Hvis man ikke må lege med tændvæske og ild, så gør det ikke
Tag udstødningen af, tag fløjten ud(hvis det er en cigar udstødning) og hæl ca 2dl i husholdningssprit ned i forrøret og vend udstødningen, så der kommer lidt ud i enden.
Vend udstødningen om og hæl 1-2 dl væske i enden på udstødning. Læg den ned og sæt ild til enden af udstødningen..
Hvis den "pifter" af dig er der hul igennem med sprit..
(OPMÆRKSOMHED! Når den pifter af dig, er det meget høje toner den pifter!!)
(Hold ALTID hovedet væk fra udstødningen, da tændvæsken, inde i udstødningen sagtens kan spytte væske ud.. Så hold hovedet væk og brug briller!)
Nu tager du højtrykskompressoren, sætter ild til røven igen. Mens der er ild i enden, tager du pistolen(luft) og puster i den i forrøret..
hvis der kommer en stikflamme ud af enden på udstødningen og den er ca 25-30cm lang er okay meget lort i udstødningen. Jo mindre stikflammen er, jo mere lort er der..
mens der er ild og du kan puste, så bliv endelig ved med at puste indtil der kommer helt vildt meget røg.. Læg den udenfor så den kan køle af og derfra sætte den på igen.. Husk da, fløjten..:D
Da jeg ikke rigtig ser nogen fare ved at rense sin udstødning på den måde ud man er ene mand om det, hvad er så problemet?
Nem måde:
Hvis ikke du vil "lege" med højtryk, så skil forrør og potten fra hinanden, hæld væske i forrøret så der er væske i begge ender og sæt ild.
Potten gøres på samme måde..
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 33
sep 2003
Følger: 17 Følgere: 17 Scootere: 7 Emner: 124 Svar: 3.454
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 33
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 7 Emner: 237 Svar: 9.019
så skal den da vist være ekstremt til stoppet?
Jeg vil dog altid rense forrøret og potten for sig. det er begranset hva der er i forrøret
Protuna Ø32 udstd. tilstoppet?