{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man dette??
  • #1   16. maj 2012 Man kan jo hvad man vil men ja det kan du godt og det er nemt nok smiley

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
    #2   16. maj 2012 Ja det er jo det, men hvordan tænker jeg. Er det noget med at sætte den ene lygte til det gamle stik (hvis det kan det) Og så sætte en strømtyv på de ledninger fra den nye lygte, og trække strømen til den anden lygte den vej eller hvordan ??

• #3   17. maj 2012 Brug IKKE strømtyv, det er noget fanden har skabt i vrede.

• #4   17. maj 2012 jeg ville bare sætte det til baglygte sammen alså de to nye sammen og så derfra ville jeg sætte det gamle stik på de 3 ledninger som der er fra de nye lygter og blinklyset ville jeg bare sætte de gamle stil

• #5   17. maj 2012 der vil jeg for en gangs skyld give Munk J rat strømtyve er noget tis

• kevin a
    kevin a Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
    #6   17. maj 2012 Super tak for hjælpen, det er fordi jeg overvejer lidt at skifte min baglygte på min kinroad, også overvejede jeg dette, tror jeg kaster mig ud i det. Tak for hjælpen smiley

• #7   17. maj 2012 så lidt jeg tror at det ville se godt ud og jeg sys ikke at der noget der skulle drille med monteringen af strøm

Kommentér på:
Kan man dette??

Annonce