{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

kan man dette? {{forumTopicSubject}}

Hej har på et tidspunkt haft en maxi som kørte helt fin 30 km i timen med gassen ibund, lød helt normal, men hvis man gav choker kom den op ppå 45 og kørte også perfekt der? smiley
er det mulligt og lave dette sådan den kører normalt 37 km i timen uden choker og 50 med choker ? hvor den kører godt begge gange?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man dette?
  • #1   10. feb 2012 Min har det sådan så, den render ca 35 ud af lige vej, (uden fuld gas) hvis den får fuld måske 30, men den har ligesom et dødpunkt ved 40, men når den så kommer over 40 trækker den helt vildt op til 50.

  • #2   10. feb 2012 det er lidt noget sjov noget, at de ikke er begrænset.

  • #4   10. feb 2012 Nej, min bræder 100% rent (efter tændrøret). Det er noget at gøre med at puch ikke har begrænset maxierne nok, hvis du tager monzaer og andre gear maskiner, så render de maks 40.

Kommentér på:
kan man dette?

Annonce