160 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "jog space"
Jog space
Hej jeg har fået indstillet mine ruller og den køre endligt godt nok, men den hakker lige til at starte med og så tager den fat. Så ved ikke om det bare er nålen i kabu der skal indstilles men ska...
Hej jeg har fået indstillet mine ruller og den køre endligt godt nok, men den hakker lige til at starte med og så tager den fat. Så ved ikke om det bare er nålen i kabu der skal indstilles men ska...
Skrevet af: Malthe A - 4. aug 2023
Jog space
Hej alle sammen, min jog space kunne godt bruge nogen nye skjolde så hvis der er nogen der står inde med nogen, eller ved hvor man kan købe dem så sig endelig til m.v.h. Malthe
Hej alle sammen, min jog space kunne godt bruge nogen nye skjolde så hvis der er nogen der står inde med nogen, eller ved hvor man kan købe dem så sig endelig til m.v.h. Malthe
Skrevet af: Malthe A - 29. jul 2023
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
jun 2011
Følger: 35 Følgere: 36 Scootere: 12 Emner: 56 Svar: 417
jul 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 256
En anden gang er du velkommen til at søge forskellige svar her
http://bricksite.com/blandetting/velkommen
En Knallert og scooter side med informationer, instrukser og gode råd til at kunne lave ens knallert.
jun 2011
Følger: 35 Følgere: 36 Scootere: 12 Emner: 56 Svar: 417
jog space