{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog space
  • #1   4. aug 2023 har haft nogenlunde samme problem på min gearmaskine, ved dog ikke om det er det samme men det hjalp meget ved at skifte min dyse til en lidt mindre en, 2-5 ned cirka.

    min nål har 4 indstillinger og den sidder i 3 hak og køre virkelig godt. tror ikke det har noget at gøre med din nål, hvis den står fint i tomgang burde nålen være indstillet fint.

    men prøv at skifte lidt ned i dyse. smiley


  • #2   4. aug 2023 Forklar lige nålens påvirkning på tomgangs systemet.

  • #3   4. aug 2023 jeg har ikke den store forstand på det, prøver også på at lære, normalt svare jeg ikke på spørgsmål jeg ikke har et svar til, men har jo haft cirka samme problem.

    har fået at vide af mine venner at når man indstiller nålen lader den gasspjældet falde eller hæve sig, sådan at den for det den skal have i tomgang smiley


  • #4   5. aug 2023 Dine venner skal læse op på hvordan en karburator fungere. Og du kunne gøre det samme. Så slipper du også for at vejlede folk forkert. smiley

  • #6   5. aug 2023 Alle mine venner er fandme de bedste til at skrue på knallert, syntes de i vært fald selv.

    Indrømmer sku gerne hvis jeg er forkert, man lærer jo kun af sine fejl, men jeg har jo haft cirka samme problem så troede jeg kunne hjælpe smiley


  • #8   6. aug 2023 Jamen det er stille og roligt jeg ved bare ikke om den der skive skal sidde længere op eller nede på nålen så.

    Og tænkte at det var nemmere at spørge her inde i stedet for at skulle læse flere sider om et lille emne.


Kommentér på:
Jog space

Annonce