{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Speedometer Jog r {{forumTopicSubject}}

Hej sg, Jeg har en jog r som når jeg tænder den og slukker den går den der pind som måler hvor hurtig jeg køre den rykker sig lige 2mm tilbage også vis jeg tænder den igen og slukker den igår gør den det igen indtil den rammer den pind der er over under hvor der stå 80, også vis jeg køre når den er der så måler den bare derfra som om tallene stå den nede og det faktisk pisse træls, er der nogen der ved hvorfor den gør det og hvad jeg kan gøre ved det smiley

Mange tak på forhånd :D:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedometer Jog r
  • #1   11. mar 2012 jeg forstod ingengang halvdelen af det du skrev

• #2   11. mar 2012 At den lille pind som viser hvor hurtig du køre i speedometer, vis jeg køre ca 40 f.eks så når jeg holder stille så den der pind den viser self på 0 at jeg køre 0, så vis jeg slukker min scooter så går den der lille pind 2 cm ned så det vil sige nu viser den at jeg køre under 0 også vis jeg tænder den igen så bliver den der også vis jeg køre 40 igen viser den kun jeg køre 37 og vis jeg slukker den igen går den 2 cm ned igen og det bliver den ved med til den ikke kan dreje mere rundt fordi der kommer den der ting som stopper den også tilsidst vis den kun jeg køre 10 km't selvom jeg køre 60 fordi den der pind ikke starter på nul smiley

Kommentér på:
Speedometer Jog r

Annonce