{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Tilmeldt:
31. maj 2023
Emner: 1 Svar: 3

Jog r speedometer {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen (AKUT)

Har i forgårs gik mit hastigheds speedometer ud på min jog r, men lige siden har den heller ikke rigtig talt km og syntes heller ikke tank måleren har rykket sig og den er fra 2014 og den bliver målt med speed censor nede ved front dækket og det er ligesom om den bare står stille på det antal km den har kørt HJÆLP!!????

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r speedometer
  • #1   31. maj 2023 standart jogR død speedometer og nok også spændingsregulator

  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #2   31. maj 2023 Ja okay men ja uret virker og nogle gsnge virker km tæller man her idag begyndt den ikke og tælle på vej hjem har ca 1,5 km hjem fra min skole ved ikke om det er fordi det er for lidt men ja så hvad skal heg gøre hvis hele speedometeret skal virker igen og helst ikke gå ud igen?

  • #3   31. maj 2023 uret køre på et batteri som sidder på speedometer mener jeg men det er en standart fejl med jogR

  • #4   31. maj 2023 køb et nyt og køb en ny spændingsregulator og tjek om batteri stadig lever

  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #5   31. maj 2023 Skal jeg købe helt nyt speedometer? Eller kan jeg nøgen med spændingsregulator eller måske nyt drev? Fordi her for 1 uge siden gik speedometeret i sådsn 5 min så dækkende jeg joggen startede den igen også virkede det igen og nu virker det overhoved ikke altså hastigheds speedometeret men sltså km tæller og tank, vises altså på den digitale skærm og man kan godt se at der står km tallet og tanken men det rykker sig bare ikke helt?

  • #6   31. maj 2023 oki så er den måske ikke død inu men hvis det bare er farten og triptæller som ikke viser noget så er det nok drevet det er i hvertfald det billigste at skifte og tank måler kan du jo ikke se der flytter sig når du køre så lav en streg med en tush hvor den står nu også kør i skole og hjem så kan du nok se den har flyttet sig lidt for at fjerne tush stregen så tegn ovenpå den streg med tussen igen og tørre det af med en tør klud lige efter så tush i en hånd og klud i en anden hånd for jeg tror ikke det plastik holder til sprit eller bremserens

  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    maj 2023

    Emner: 1 Svar: 3
    #7   31. maj 2023 Det med tanken er at jeg kan godt se at der er band på den har fuld streger men jeg kan ikke se den har rykket sig endnu har dog helelr ikke kørt på den andet en i skole og hjem igen så ved ikke hvor meget den kan nå og rykke sig der

Kommentér på:
Jog r speedometer

Annonce