{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

jesper l
jesper l
Tilmeldt:
18. feb 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

yamaha neos {{forumTopicSubject}}

hej rødder, nu har jeg fået købt mig en "ny" neos fra 05, da min benelli brændte med mit hus smiley men tilbage, jeg vil jo self gerne have den til og rende noget mere, ca 80-90 med et godt solidt optræk, og skal bruge den til gaden og hverdag, hvad er det bedste til dette når vi ikke snakker banerace? og behøver jeg udskifte krumtappen for det? den er jo helt std, har dog lige pillet ringen. og hvad hedder min motor :), tænker om det er en mina eller hyber eller ? håber i vil hjælpe lidt med noget viden og erfaring.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha neos
  • jesper l
    jesper l Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #1   18. feb 2012 oh, hiber smiley ok, mina regner vi med så smiley det er vel den der hedder minarelli så går jeg ud fra smiley


  • jesper l
    jesper l Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   18. feb 2012 ok, lang minarelli, cool, har du evt nogle svar på de andre ? og tak for det iværtfald.

  • #3   18. feb 2012 krumtappen kan godt holde til et sports cylle som fx dr racing eller r-setup

    en op sætning til de 80-90 kmt vil nok være noget

    Cylinder - DR Racing Evolution 70ccm - ø10mm eller r-setup sport
    Karburator - DellOrto 17,5mm PHBN
    Udstødning - Top Performances Powered eller r-setup 11k
    Gearing - Stage6 sekundær 15/39
    Variator - Malossi Multivar



  • #4   18. feb 2012 ved nu ik min neos havde ået ca 18.000 og den kørte frint med både dr racing og stage 6 pro sport


    men ja hvis man skal være sikker så skal både lejer og krumtap skiftes


  • #5   19. feb 2012 Start med at skifte din gearing til en 15/41 og derefter skift cylinderen til gcad end 70ccm, du synes du vil bruge penge på.
    Så skulle du gerne være over 80kmt uden problemer.


  • jesper l
    jesper l Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   19. feb 2012 hej igen, og tak for alle svarene. jamen ang. km stand var jeg heldig og få fat i en der havde stået i opvarmet kælder siden den blev købt i 05, så den er helt ny og har netop rundet 300km.
    men igen, tak for support.. smiley


Kommentér på:
yamaha neos

Annonce