{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Hjælp til suzuki dm50! betaling for udført arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej, har en suzuki samurai stående rigtig flot stand. Men der er sket noget i motoren jeg ikke kan finde ud af hvad er! Har en hel ekstra intakt motor som jeg overvejer bare at montere. Men kan ligsom ikke helt finde ud af det. Så istedet for at betale en RET dyr mekaniker for at gøre arbejdet ville jeg høre om der var nogle her der bor tæt på københavn eller i københavn der kunne hjælpe mig med at reparere den, med betaling for udført arbejde. Eller give nogle råd til hvordan jeg kunne lave den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til suzuki dm50! betaling for udført arbejde
  • #1   16. jan 2012 kan du beskrive hvad der er sket med motoren? drejer krumtappen? kan du træde i kickstarteren? vil gerne hjælpe dig. arbejder selv på en dm'er i øjeblikket så jeg har ligesom fingrene i det:D

• #2   16. jan 2012 hmm altså den kan godt starte men den rasler fra motoren når man køre (kaburator) øhm den sidder ogs lidt fast i gerne. Ved ikke om det er fordi der er løbet en del olie fra moteren på et tidspunkt. Kickstarteren virker. Men den er lidt sådan løs (tager ikke helt fat)

ved du hva det kan være? Skulle man bare montere en hel ekstra motor?
    kunne du komme og hjælpe?

• #3   17. jan 2012 Ja det lyder som om den gamle motor er færdig. der er for meget der skal laves til at det kan betale sig. Hvis du har en ekstra motor der virker, foreslår jeg at du monterer den. det tager en halv times tid at skifte motor hvis alt går smurt. Du kan evt. selv løsne de bolte der holder motoren fast på stellet inden jeg kommer forbi. så går det hurtigere. er der cylinder og topstykke på den nye motor? hvis ikke går jeg ud fra du vil bruge det der sidder på den gamle motor. i så fald vil jeg foreslå et sæt nye pakninger. Et sæt pakninger kan købes for 38,- kr. i thansen.

• #4   17. jan 2012 Ja okay. Øhm skal lige se i mine reserve dele om jeg har nogle pakninger. Det tror jeg nemlig. Motoren er blevet skilt lidt for at få den gamle motor olie ud. Men ham jeg købte knallerten sagde at den var nem og samle igen.
    Her mit tlf nr. 53633195 så kan vi aftale ydrere!

• #5   23. jan 2012 Kan du komme imorgen?

• #6   24. jan 2012 desværre. går på efterskole så det skal være i weekenderne.

• #7   24. jan 2012 okay hva dag kan du i weekenden? fredag?

Kommentér på:
Hjælp til suzuki dm50! betaling for udført arbejde

Annonce