{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

West import Ekstremt uprofessionelle {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller er det her et meget uproffessionelt svar at give? det nederste er den mail jeg skrev til dem

2012/1/9 Kim Karlsen <west-import@tdcadsl.dk>

Hallo..dårlig service.

Vi skriver det vi får at vide ved athena.

Det er et frit land,så må du prøve at se om du kan købe et et andet sted.

----- Original meddelelse -----

Fra: ******** <******@gmail.com>
Til: west-import@tdcadsl.dk
Dato: Man, 09. jan 2012 09:34
Emne: topstykke til sfx

Hey hvornår får i topstykke hjem der passer til jeres italyracing cylindre til sfx.? skrev for en lille måned siden og der sagde i de ville komme inden for en uge. Det sku en dårlig service!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  West import Ekstremt uprofessionelle
  • #1   9. jan 2012 Kæft jeg var blevet gal over den mail der.

• #2   9. jan 2012 Haha... gal nogle bøsser

• #3   9. jan 2012 sådan kan man jo ikke drive forretning

• #5   9. jan 2012 i kan os se på hjemme siden det er et skod sted? der er ingen grundt til at handle der

• #6   9. jan 2012 Deres layout er ser heller ikke særlig troværdig ud, altså på siden(-;
    Jeg havde aldrig i livet ku finde på at handle der. Man kan også se at der er utrolig mange som spørger herinde om man kan stole på dem, simpelthen fordi deres layout er uprofessionelt, synes jeg.

• #7   9. jan 2012 uprofessionelt svar.. ja, utrolig dårligt skrevet klage fra dig.. ja -og mener ikke kun den grammatiske del.

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #8   9. jan 2012 Havde du spurgt på en mere høflig måde er jeg sikker på kim havde svaret anderledes,kommer en del i butikken og kender ham rimeligt godt.
    Deres hjemmeside er vildt dårlig,men varerne fejler ikke noget,min storebror handlede der for ca 20 år siden,så de har været her længe.

• #9   9. jan 2012 Tjaa, manden lkan da ikke gøre andet end det som han gør - sige det videre han har hørt fra athena..

hjemmesiden er uprofessionels lavet, men har aldrig oplevet dårlig service derinde, har altid fået hva jeg har bestilt ovs. Så længe det er i orden, ser jeg heller ingen grund til man bruger 50000+ på en moderne hjemmeside.

• #10   9. jan 2012 -*[klinikken!™]*- ©

Det jo ikk en decideret klage. jeg skriver bare at jeg sys det dårligt service at i ikk kan holde det de siger og det siger jeg bare lige ud så hva der dårligt i det?

og hva har det grammatiske med det at gøre?? er det en dansk test det her ??? Skulle tro du var i familie med tumpen

• #11   9. jan 2012 og nej han kan ikk gøre andet end hva athena siger til ham men så må han oplyse at de ikk er 100 på at den kommer til den tid som de har sagt

• #12   9. jan 2012 Han siger sku da bare at han kun ved hvad athena har oplyst og det kan han jo ik gøre noget ved, så må du handle et andet sted hvis du synes det er dårlig service? Der kan altid ske fejl i leveringsfasen, og det er der højst sandsynligt sket der, og det kan han jo ikke gøre noget ved. Så dårlig service er det ikke, og med garanti også derfor han reagerer som han gør. Men ja, lidt uprofessionelt er det vel, men synes lige så meget du er en unfair kunde

• #14   9. jan 2012 den tiltale måde du bruger i den mail ville jeg sgu også blive noget pissed over hvis jeg var modtageren. men korrekt west import har som et prof firma ingen ret til at svare på en sådan måde som de har gjort her.

shit happens, ikke alt kan altid gå som planlagt. hvis west import har fået at vide at de vil få sendt tingene om en uge må han jo gå ud fra det, hvis det så af en eller anden grund ikke sker er der jo ikke meget west import kan gøre ved det.. det kunne også ske for speedline, kgi eller et hvilket somhelst andet firma. at direkte beskylde dem for dårlig service uden at kende årsagen til fejlen er da at klage? ikke..

Kommentér på:
West import Ekstremt uprofessionelle

Annonce