{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

Hot50 gearing {{forumTopicSubject}}

HEy jeg har købt en gearing hos det ekstremt arogante west import (som tror hot50 bruger minarelli motor)
De nægter at hjælpe mig selvom deres gearing ikke passer, og i en mail til mig skriver de ligefrem :
"prøv at søge hjælp evt på scootergalleri, da vi ikke er dygtige nok her til at kunne hjælpe mere"

Så jeg vil høre er der nogen af jer der ved hvorfor min proma gearing er for stor?? når jeg presser det gamle standard gearhjul af baghjuls akslen og sætter det nye på kan det ikke presses på det er somom det er få mm for stort i hullet og går lige ind og glider bare rundt, har hørt nogen siger man skal bruge en speciel slags locktite, er der nogen der har erfaring med det?
Som evt kan fortælle mig hvilken speciel slags locktite og hvad fremgangs måden er....det samme gælder foresten for mellemakslen den passer heller ikke, har en anelse om at det er fordi det er en minarelli gearing, det er ikke de første dele west import sender forkert til mig, de har også sendt blæse skjold til cylinder til jog/minarelli, virker imo lidt amatør agtigt de ikke ved at pgo bruger deres egen motor en kopi af ingenting, dog tilpasset så minarelli cyller passer på

// Danny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot50 gearing
Kommentér på:
Hot50 gearing

Annonce