Scooter reklamation {{forumTopicSubject}}
Hej Alle sammen
Jeg har købt en ny 45-scooter i slutningen af november og 2-3 dage efter var jeg inde og gøre dem opmæksom på at et stykke plastic var i stykker, de spurgte om jeg ville selv skifte eller de skulle booke en tid ved mekaniker, fint nok , men jeg skifter den selv..
Så går der en lille 14 dages tid, så vil min scooter pludselig ikke stoppe når jeg drejer nøglen i tændingen, faktisk kan jeg fjerne nøglen helt mens den stadig står og brummer, hmm tilbage til butikken. Igen får jeg at vide at de vil gerne oprette en værksteds tid men pt kan det tidligst blive 3. uge i januar pga ferie og den slags, hmm jeg vælger så at sige det kan jeg leve med indtil så..
Nu er jeg så nået dertil hvor også min olielampe lyser konstant fordi der er fejl en lille kontakt eller noget nede ved olietanken, og jeg gjorde ham opmærksom på at det var et problem at jeg nu ikke kunne se om den var ved at være tom, og at hvis jeg skulle køre med det frem til slutningen af januar vile ikke være rart, og han sagde så fair nok så sender vi den over til et andet værksted. OK, har i så en lånescooter imellemtiden da den jo kun er 1 mdr gammel mener jeg at jeg kan forvente det. han siger så ja og viser mig en 30-scooter.. Kan jeg tillade mig at blive negativ over at få stillet en 30 scooter til rådighed når min nu er en 45..
Derudover er div. udvendige skruer så småt begyndt at blive angrebet af flyverust..Kan jeg tillade mig at påpege det som reklamation
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 90
Er det til gene for dig at det er en 30 kontra en 45, kan du til hver en tid kræve en 45 ( f.eks hvis du køre på veje, hvor det ikke er lovligt at køre på en 30)
Derudover SKAL han få bragt din scooter i orden inden for overskuelig fremtid, ellers har du ret til at kræve nedgang i købesummen eller helt vælge at kræve handlen tilbage.
Google Købeloven, du har en masse paragrafer på din side der er lige til at kaste i hovedet på ham
wRk
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 18 Svar: 90
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
du må google lidt om som wRk siger
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 14
men jeg ville ikke have at det havde indflydelse på de folk som måtte have en mening om købeloven
jeg lukker bare tråden her
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
jan 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 9 Emner: 12 Svar: 57
Har aldrig haft andet end problemer med det lort.
Deres mekaniker er til at lukke op og skide i.
Han fatter ikke at spænde en dyse, deres scootere går konstant i stykker ingen af deres ting holder.
PGO, det er vejen frem!!
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
apr 2011
Følger: 14 Følgere: 16 Scootere: 13 Emner: 11 Svar: 1.171
thansen er lige til at lukke op og skide i
og det gælder både deres, service, mekanikere og reservedele
jun 2010
Følger: 95 Følgere: 93 Scootere: 5 Emner: 58 Svar: 4.646
Scooter reklamation