{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Scooter reklamation {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen
Jeg har købt en ny 45-scooter i slutningen af november og 2-3 dage efter var jeg inde og gøre dem opmæksom på at et stykke plastic var i stykker, de spurgte om jeg ville selv skifte eller de skulle booke en tid ved mekaniker, fint nok , men jeg skifter den selv..
Så går der en lille 14 dages tid, så vil min scooter pludselig ikke stoppe når jeg drejer nøglen i tændingen, faktisk kan jeg fjerne nøglen helt mens den stadig står og brummer, hmm tilbage til butikken. Igen får jeg at vide at de vil gerne oprette en værksteds tid men pt kan det tidligst blive 3. uge i januar pga ferie og den slags, hmm jeg vælger så at sige det kan jeg leve med indtil så..
Nu er jeg så nået dertil hvor også min olielampe lyser konstant fordi der er fejl en lille kontakt eller noget nede ved olietanken, og jeg gjorde ham opmærksom på at det var et problem at jeg nu ikke kunne se om den var ved at være tom, og at hvis jeg skulle køre med det frem til slutningen af januar vile ikke være rart, og han sagde så fair nok så sender vi den over til et andet værksted. OK, har i så en lånescooter imellemtiden da den jo kun er 1 mdr gammel mener jeg at jeg kan forvente det. han siger så ja og viser mig en 30-scooter.. Kan jeg tillade mig at blive negativ over at få stillet en 30 scooter til rådighed når min nu er en 45..
Derudover er div. udvendige skruer så småt begyndt at blive angrebet af flyverust..Kan jeg tillade mig at påpege det som reklamation

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter reklamation
Kommentér på:
Scooter reklamation

Annonce