Puch maxi maling hvordan??? {{forumTopicSubject}}
Hej SG jeg er den heldige ejer af en puch maxi K :). Jeg er gået igang med mit puch maxi projekt og ville super gerne have da malet da den ikke var ret pæn og i 3 forskellige farver, så min far og jeg besluttede os for at den skulle sandblæses. For så var de 100% på at der ikke var noget rust tilbage på den. Vi sender stellet skærme og forgaffel til sandblæsning. Da jeg ikke havde meget forstand på det inden viste det sig at ham der sandblæste det bare havde sandblæst alt så alt chromet røg af forgafflen hvilket nok vil resultere i en ny forgaffel. Min far siger dog at det nok ikke får den store betydning eftersom at den stadig kan støde lidt af. Hvis det store problem skulle ske vil jeg købe en ny forgaffel. Da vi begyndte at grunde puchen synes jeg at der var små steder hvor der ikke var malet helt. Også inde i motorrummet er der jo heller ikke malet.. Jeg har nogen billeder i Fotoalbum check etv min side det er de sidste billeder. Vil høre hvor præcis og godt skal den grundes ? Takker mange ganeg for hjælpen!
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 48 Svar: 451
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 48 Svar: 451
maj 2006
Følger: 19 Følgere: 20 Scootere: 4 Emner: 87 Svar: 363
feb 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 15 Svar: 271
maj 2006
maj 2006