{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Philip H
Philip H
Tilmeldt:
8. nov 2019
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Puch Maxi Maling {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har lige grundmalet min Puch Maxi, med en spraypistol, og da jeg snart skal til at male, så ville jeg gerne lige høre. Hvad for noget maling skal bruges? Er det bare alimendeligt spraymaling fra Thansen?
Som den her https://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/olie-rens-og-pleje/spraymaling/spraymaling-maxi-gron-acryl/n1685912821/pn1685912838/
Eller kan andet anbefales?
Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch Maxi Maling
  • #1   8. nov 2019 Ja det vil virke fint det maling.Motip plejer også være en god kvalitets spraymaling.

  • #2   8. nov 2019 det virker fint kig evt på youtube hvordan du laver en pænt resultat med spraymaling ..husk og slib grunderen med noget fint sandpapir og vask og tør det godt af inden du maler


  • Philip H
    Philip H Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #3   8. nov 2019 Mange tak skal i have!

  • #4   8. nov 2019 Det kommer da helt an på hvad det er for noget grundmaling du har brugt?
    Det skal jo kunne arbejde sammen med den farve du har købt fra Motip, for kan den ikke det så koger det op og så har du et stort arbejde foran dig smiley


  • #5   8. nov 2019 hvis det er en ordentlig grund farve han har er det ikke noget problem ellers prøver man jo altid på et lille stykke for at se om det duer inden man begynder at hælde maling på det hele

  • #6   8. nov 2019 #5 Definer ordentlig grundfarve? og hvad det har at gøre med om to produkter kan arbejde sammen?

    Du kan jo heller ikke blande vand og olie, men derfor er begge dele vel stadig ordentlige hver for sig? Eller hvad?


  • #7   8. nov 2019 nej det har som regel noget st gøre med om det er 1 eller 2 komponent grunder men 9 ud af 10 grundere kan du male ovenpå med spray maling så kan der jo selvfølgelig os noget at sige om det er plastik eller jern

  • #8   8. nov 2019 men det lyder som om du har en masse forstand på det så hvad med at komme med noget fornuftigt i stedet for at rette på os andre

  • #9   8. nov 2019 Nu har jeg arbejdet som autolaker i en del år, så vil da mene jeg har forstand på det smiley

    Men jeg forstår ikke helt hvad det er du mener jeg skal byde ind med af fornuftigt, ud over det jeg er kommet med i #4. Det er da ret fornuftigt at fortælle manden at han skal være opmærksom på at produkterne kan arbejde sammen vil jeg mene smiley


  • #10   8. nov 2019 Har osse arbejdet som autolakerer i næsten 15 år så tror os godt jeg ved lidt om det men du spørger jo os der er kommet med et svar om hvordan og hvorledes og jeg skal definerer mit svar hvis du har været maler så mange år burde du vel selv kunne definerer Hvad det er man skal være obs på

  • #11   8. nov 2019 Jamen de sammensatte ord "ordentlig grundfarve" giver ikke nogen mening i denne kontekst, så hvordan skal jeg kunne definere det? Derfor bad jeg dig definere det, for det er dine ord så du må jo vide det?

    Grunder, fyller, farve og klarlak, evt plastikprimer hvis det er plastik man skal male, skal jo kunne arbejde sammen. Og så kan vi bagefter begynde at tale om farverne på grundfarve og fyller som også har enorm betydning for det færdige resultat.

    Så for at summere op.
    Ordentlig lak "som du kalder det" er ikke ensbetydende med om noget kan arbejde sammen.


Kommentér på:
Puch Maxi Maling

Annonce