{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.273 visninger | Oprettet:

Benjamin H
Benjamin H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Knallert vil ikke starte --- Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej

En lang historie kort, så havde jeg købt en knallert hos Thansen sidste sommer, som viste sig at køre for hurtigt, selvom der aldrig var pillet ved motoren på den. For nylig har de udskiftet nogle dele på den så den køre langsommere. Grunden til jeg fik det gjort, var fordi jeg fik en bøde på 1000,-

Nå men efter de fik skiftet delene ud på den og jeg fik den igen, gik den ud mens jeg kørte på den. Der var ikke særligt meget benzin i, men det kunne dog stadig ses. Jeg fyldte benzin på den, men den ville stadig ikke starte. Så Thansen fik den ind igen og jeg fik den tilbage efter et par dage.

Nu har den gjort det samme igen! Der var ikke meget benzin på, så den er gået ud igen og vil ikke starte. Jeg har prøvet at ringe til Thansen for at høre om der var en simpel løsning, men det vidste de ikke.

Er der noget jeg selv kan gøre?
Har det overhovedet noget med manglende benzin at gøre? Jeg fyldte jo benzin på den, men den ville stadig ikke starte.

Jeg er LANGT fra ekspert på knallerter, og det er derfor jeg har spurgt om råd her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knallert vil ikke starte --- Hjælp
  • #1   2. jul 2011 det burde intet have med benzinen at gøre smiley du burde bare ku hælde på og starte den igen ved dog ikk hvad der kan være problemet... hvilken scooter er det fra t hansen?

• #2   2. jul 2011 Jeg vil sige langt de fleste scootere fra Thansen kører aldrig. De er billige ja men ikke pengene værd. Så smut ned med den igen til dem.

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#3   2. jul 2011 Det er en Oliver City CPI, du kan se den i deres blad på side 15
    http://ipaper.ipapercms.dk/media/thansen/Scooterkatalog/

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 10
    #4   2. jul 2011 har 2 ståenden fra thansen og de kører som de skal ... men jeg ville nok finde et værksted og få det tjekket hvad det kan være

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#5   2. jul 2011 Tak for svarene. Jeg har nu egentlig aldrig haft de store problemer med den efter de skiftede delene ud på den, har den været inde til reperation hos dem min. 4 gange.

Men eftersom den slet ikke virker, har jeg lidt svært ved at få den ind til dem. Det var derfor jeg ville høre om der var noget jeg selv kunne gøre.

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#6   2. jul 2011 ved de kan være svære at stare når de er kørt tør så det igår med en pgo

• #7   2. jul 2011 Iflg forbrugerrådet er det i sådanne situationer bedst at blive ved med at indlevere den til reparation - og blive ved med at rykke hvis de "sylter" den og er længe om at lave den.

Desværre er det jævnligt oppe med de THansen-sager.
    De vil gerne lave dem, men det er ofte at reparationen kun holder kort tid.

Efter min mening er det bedste at få THansen til at kigge på den et antall gange og hvis de så ikke kan reparere den tilfredsstillende, så foreslå at de giver et bidrag til at få en helt ny motor på.

Alternativt kan du indlevere den til et andet værksted - måske de er dygtigere.
    Eller anskaffe en anden (og fungerende) motor for egen regning.

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#8   2. jul 2011 Hmm okay, jeg kunne selvfølgelig tage ned på tanken og fylde den op, men sidst gjorde det desværre bare ikke nogen forskel.

• #9   2. jul 2011 rikke a: har selv haft pgo når jeg kørte den tør og hældte ny benz på sku der maks 5 kick til at starte og så kørte den perfekt igen

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#10   2. jul 2011 underligt men jo vlle nok os enten få thasen til at samarbejde ellers få et tjek på et værksted ... hvor i landte bor du

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#11   2. jul 2011 lars ik med denne smiley og har en pgo der holde i rumet der ik vil starte øv øv ... her er tale om 2 forskellige ..

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#12   2. jul 2011 Jeg bor i Lyngby, så der er et godt stykke til nærmeste Thansen. Kunne de evt. sende en mekaniker ud, så jeg ikke behøver at leje en eller anden trailer til at få den ud til dem?

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#13   2. jul 2011 har du ik en knallert mekaniker nær dig

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#14   2. jul 2011 Det lyder næsten ikke som noget jeg tør rode med, men jeg vil da gøre et forsøg!

- Jeg har desværre ikke nogen mekaniker i nærheden, men har også hørt at det skulle være ret dyrt. Nu har jeg jo stadig garanti hos Thansen.

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#15   2. jul 2011 ja det er rigtig så skal man os bruge den

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#16   2. jul 2011 Okay en lille opdatering. Jeg har lige været ude for at prøve at starte den igen, og den virkede!! Jeg ved virkelig ikke hvad der er i vejen med den. I går prøvede jeg at starte den min. 30 gange tror jeg.

Men jeg tror alligevel den lige skal en tur forbi Thansen igen.

• Benjamin H
    Benjamin H Tilmeldt:
    maj 2011

#17   2. jul 2011 Også vil jeg da også lige sige at det er kanon fedt med et så aktivt forum med hjælpende mennesker. Jeg vil lige skrive tilbage, hvis der opstår problemer igen!

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#18   2. jul 2011 super dejligt smiley

• #19   2. jul 2011 Hvis de stadig ikke for løst problemet f.eks. tredje gang, har du krav på enten at få en ny, eller helt at få pengene tilbage.
    Synes du skal se det her: http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-8099507:scooter-p%C3%A5-afveje.html

• #20   2. jul 2011 min ven har osse købt en lorte knalleert for thansen osse en lorte cpi. og den kan heller ikke starter hvis tanken er kørt tom så skal han have karbu af og så noget rense den og lave noget vakum før han kan få liv i den thansen er bare lort på lort på lort på hundebæ

• Mig
    Mig Tilmeldt:
    jun 2011

#21   2. jul 2011 tj jeg har nu mere dårlig erfaring med pgo hot 50 har haft 3 og kun en vlle køre/starte smiley øv øv

Kommentér på:
Knallert vil ikke starte --- Hjælp

Annonce