{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scooterdele.dk vs speedline.dk
  • #2   1. maj 2011 den ser god ud

• #3   1. maj 2011 kan da godt være du spare noget? men hvis de har en betjening der ikke er god, som jeg har oplevet og hørt mange fortælle, så vil jeg da hellere smide lidt mere og vide at din betjening er iorden og at ens vare kommer til tiden smiley ved der er flere der har oplevet at de har fået en forkert vare, som scooter-dele ikke ville tage tilbage smiley

// Schachi

• #4   1. maj 2011 Kan ikke sige andet end speedline er det bedste. de har sku altid alt på lager som jeg skal bruge. ik ligesom Msp tuning lige for tiden som ik har en skid til mina .. Speedline levere altid til tiden. bestiller jeg før klokken 4 har jeg min Pakke dagen efter. de er altid villige til at give gode råd. og så får man jo en lille gave med ik smiley ..

• #5   1. maj 2011 Nu er de jo bare en side der køber fra de andre shops, og stort set ikke tjener noget som helst på deres produkter, servicen kan du så heller ikke regne med smiley

> Kan så meddelse at scooterdele køber direkte fra grossisterne som også speedline gør smiley

_________

kan da godt være du spare noget? men hvis de har en betjening der ikke er god, som jeg har oplevet og hørt mange fortælle, så vil jeg da hellere smide lidt mere og vide at din betjening er iorden og at ens vare kommer til tiden smiley ved der er flere der har oplevet at de har fået en forkert vare, som scooter-dele ikke ville tage tilbage smiley

// Schachi

> Du kan på ingen måde sammenligne scooter-dele.dk og scooterdele.dk
    - da det ikke er den samme shop! smiley

Det er ligesom at sammenligne speedline og west-import smiley

• #6   1. maj 2011 *TeamRS*StealtHModE X
    Hvis du bestiller inden kl 14.00 reklamere de med at du har varen dagen efter med GLS smiley

• #7   1. maj 2011 GLS stinker

• #8   1. maj 2011 nej ^^ gls stinker i den grad ik. jeg bestiller ALTID via gls. de er både biligere og hurtigere end post Lorte danmark .. post danmark er så pisse dyre og er fuld af gebyr gebyr gebyr.. smiley

• #9   1. maj 2011 jeg synts de nogle klovne. jeg har ventet over 1 uge på de gider kiommed med mit dæk til min mc.

de var præcis en uge om og levere en KGI pakke osv. jeg har endu ik modtaget en pakke for dem der kom bar senest 2 dage efter fristen

• #11   1. maj 2011 Hmm det var da mærkeligt. har du overvejet at ringe til dem og spørge hvad der sker ? smiley altså jeg har ALTID modtaget min pakke dagen efter med gls.. smiley

• #13   1. maj 2011 jensen, derfor tjener de stadig ikke meget, det er nemt at holde priserne nede hvis man ikke har mange ansat, men lige så snart der kommer lidt, så bliver det svært at holde omkostningerne nede, priserne er ustyrligt lave i forhold til indkøbsprisen smiley

> Ja dette har du nok ret i..
    Men hvad udgifter har manden bag det. Da jeg næsten vil æde min hat på at der kun er 1 enkelt person bag dette smiley

Opstartsudgifter;
    Webshop/hjemmesiden
    Faktura/Lagersystem
    Virksomhedsopstart ( Som jeg tvivler på bliver betalt her da det kører igennem et andet selskab )
    Indkøb af lagervare og eventuelle udgifter til lager..

Der er 1 der skal have løn, og hvis han er "direktør" kan han hæve det han vil eller lade være smiley
    Så når de første udgifter er betalt er der jo egentligt kun indkøb af reservedele det næste lange stykke tid.

Så en eller anden form for fortjeneste må der da være smiley

• #14   1. maj 2011 Så når de første udgifter er betalt er der jo egentligt kun indkøb af reservedele det næste lange stykke tid.
    Og dog for der skal jo altså stadig pakkes pakker, pakkes lagervarer ud når de kommer hjem osv osv. Dvs det er fuldtidsarbejde til en person hvis der kommer rimeligt gang i den. Det er 400000 der skal haves i overskud som minimum for at han har løn og alle de sociale ydelser osv er betalt.

• #15   1. maj 2011 LaLLe
    Som nystartet webshop kan man ikke regne med en løn på 25-30KG om måneden.. Og det er der mange virksomheder krakker, fordi direktøren tror han skal have en høj løn, hvorefter virksomheden krakker fordi der ingen penge er på kontoen! smiley

Ja det er fuldtidsarbejde hvis der kommer virkelig gang i den såsom speedline osv.. Men jeg ved da at scooter-shoppen horsens har 2-3 mand til at gå og de går da bare og kigger nogle gange.. Så vildt stress er der da ikke hele tiden smiley

• #16   1. maj 2011 Speedline er og vil altid være den bedste scooterhjemmeside. Den bedste service, gode priser og kvalitets produkter!

- Jeg havde et problem med min baneracer til træf 7000. Jeg gik hen og spurgte en fra speedline om han kunne hjælpe mig med problemet. Jeg havde nær afsluttet min sætning inden han havde komme med en løsning. Super god service!

Speedline 1#

• #17   1. maj 2011 ~ Emil Jensen ~ ™
    Uden tvivl, speedline har den bedste service pt..

Og scooterdele kommer nok ikke til at kunne hjælpe meget med maskinerne da de udelukkende er en online service og intet værksted har smiley

• #18   1. maj 2011 Nu er det på ingen måde fordi jeg mener at scooterdele kommer til at tage DK med storm og bliver de støreste og bedste osv..

Men giv dem da lige en chance, ved de har meget under opsejling pt.
    Og sitet ser da lovende ud! smiley

• #19   1. maj 2011 det er som om at folk snakker om scooter-dele.dk og scooterdele.dk her i samme emne, og ser det som samme butik o.O

• #20   1. maj 2011 Mr. Larsen - PUCH DELE OG ANDET SÆLGES!! !

Som jeg også skrev det i et tidligere indlæg, det er derfor folk misforstår og tror der kommer dårlig service derfra osv..
    De kan ikke se det er en helt ny shop smiley

• #21   1. maj 2011 så laver nogle folk tastefejl smiley

• #22   1. maj 2011 Det ikke alle steder hvor GLS levere pakker der er orden i tingene..

• #23   1. maj 2011 ..:::Stage6 Racing Rally PHN:::..
    Hvis du nu lige gav manden bag en chance..
    Ville du også forstå hvorfor de ikke er kommet endnu, de kommer smiley

Der er over 10000++ varenumre der skal tastes ind i systemet manuelt.
    Det tager lidt tid smiley

• #24   1. maj 2011 ..:::Stage6 Racing Rally PHN:::..
    Ja det er selvfølgelig rigtigt smiley
    Men der er jo allerede en del parts på siden som kunne blive solgt imens smiley

Det kommer jo an på hvordan man ser på det smiley

• #25   1. maj 2011 Man behøver ikke miste kontrollen..

Jeg vil vædde på at systemet er bygget sådan at alle ordre bliver lagret..
    Så går han ind og tjekker kl 14.00.. Pakker sagerne og kører på posthuset og får det afsendt inden kl 17.00..
    Så har han fra han står op til kl 14.00 at oprette vare i osv osv smiley

• #26   1. maj 2011 Nej okay smiley

Kommentér på:
scooterdele.dk vs speedline.dk

Annonce