521 visninger
|
Oprettet:
Dårlig kunde service? {{forumTopicSubject}}
Er det dårlig kundeservice, når en køber bestiller 2 varer, og jeg så med det samme laver varen
Han har overført pengene, og jeg er færdig med varen.
Derefter bliver der skrevet at jeg skal returnere pengene, og vente til den 1.
Så tager jeg et valg, at sende varen istedet, da jeg ikke ved om han tager mig seriøst.
Så bliver manden meget sur, og kalder det for dårlig kundeservice?
Jeg vil mene at det er ham der skulle have tænkt sig om, han må jo vide om han har råd eller ej, da prisen var aftalt på forhånd.
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 30 Scootere: 6 Emner: 19 Svar: 177
jul 2007
Følger: 77 Følgere: 78 Scootere: 11 Emner: 14 Svar: 59
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 2 Emner: 43 Svar: 184
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 8 Emner: 118 Svar: 4.700
feb 2008
Følger: 233 Følgere: 235 Scootere: 8 Emner: 124 Svar: 1.785
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 5 Emner: 290 Svar: 1.900
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
Men i og med der vel er tale om privat handel her synes jeg ikke der er noget ringe i det du gør. I havde en aftale og han havde godtaget den ved at overføre penge til dig. Jeg mener du er i din gode ret til at gøre det sådan.
Havde det været speedline du havde bestilt hos og så ringer og afbestiller ordren selvom den er pakket og de så sender den alligevel havde det som sagt været en anden situation.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
Det kunne jo reelt være sendt inden der blev bedt om at vente til den første.
Dårlig kunde service?