{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
387 visninger | Oprettet:

dårlig handel?? Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg solgte en scooter her den anden dag. ALT virkede og den kørte bare totalt perfekt. helt std og den kørte 65 ca. og der havde ikke været noget med den.

Nu ringer han og siger lyset ikke virker, og den ikke gider at køre mere og han vil have hans penge tilbage. Da han kørte ud af min indkørsel kørte den bare vildt godt og startede på el-start med det samme! Men nu siger han at den bare slukkede og ikk kan starte igen. han vil ikke selv kigge på det for jeg skal bare tage den tilbage med det samme og give ham pengene igen. Hva gør jeg???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig handel?? Hjælp!!
  • #1   19. sep 2010 hvor gammel er du?

Den er købt som beset så han kan rende dig smiley

• #2   19. sep 2010 han har sikkert smadret den, og derfor ikke vil kigge på det, lad være med at tage give ham pengene tilbage, han har testkørt den da han købte, og så er den ikke længere smiley

• #3   19. sep 2010 Det er jo egenlig ikke dit problem længere, hvis den altid har kørt godt og alt det der, så må han jo have gjort et eller andet.
    Hvor lang tid er det siden han købte den?
    Når du har fået pengene og han er kørt, så er det ikke dit problem længere.

• #4   19. sep 2010 18 . Skulle sælge en scooter for en ven. Den kørte bare pisse hamrende godt da han hentede den. og der har aldrig været noget med den, ud over rulle skift osv. og den har ikke været tunet før

• #5   19. sep 2010 Har selv oplevet det samme. Er der ikke udfyldt nogle papirer på handlen, så kan du ikke gøre noget. Der ydes ingen garanti ved mindre sælger siger det.

Der er også folk i omløb der køber en scooter, smadre den og vil ha pengene tilbage. Jeg ved godt det er træls, men der er ingenting du kan gøre. Handlen er sket, og han må være tilfreds med hans køb. Du kan jo hjælpe ham, sig til ham han kan komme med den igen, så kan i se på den sammen, det ville jeg have gjort, jeg vil helst være så flink som mulig.

Men ignorer ham hvis han bliver ved.

• #6   19. sep 2010 Den er købt som beset, så han kan intet gøre !
    Du har loven på din side der, men du har forhåbentligt lavet en købskontrakt!
    Så er du ihvertfald 100% sikker, men bare rolig du skal ikke give ham pengene, som sagt, købt som beset smiley

• #7   19. sep 2010 Jeg siger tydeligt der ingen garanti er hos mig så det er nu han skal bestemme dig!

Han var helt vild og tovlig efter at få den så det kunne jo ikke gå stærkt nok med at komme hjem. han prøve kørte den og han var sikker på sit køb. nu kimer han mig ned med det ene og det andet der er galt med den. ALT virkede og den har stået i bedste vilkår hos min kammerrat som bare har brugt den til cruise ture med venner og så selvfølgelig skole brug

• #8   19. sep 2010 Den er købt som beset og der er intet han kan gøre ved det ! det eneste er hvis han bor i nærheden og kender nogle store drenge som vil komme og besøge dig ? så er det jo lidt skidt for dig

• #9   19. sep 2010 Har tilbudt at han kan komme og og så kigger jeg på det. men så skulle jeg komme ud til ham. og han har kørt den ud i en skov hvor den står i en lade og den er kørt i smadder.

Så siger jeg at jeg kigger der ud alene sammen med nogle venner og så kigger vi på problemet og så må han hente lortet der.

Men Neeej den gik ikke, han råbte og skreg som en sindsyg. Jeg sagde at han skulle være glad for jeg overhovedet ville hjælpe ham. men så var jeg en dum møgunge der intet kunne fatte som der skulle meldes til politiet og have en ludsing

(uden for enmet)
    Da vi stod sammen og snakkede inden handlen begyndte han os at snakke om hvordan man sat en krumtap i. jeg sagde selvfølgelig at man varmede den i. Det måtte man i hvert fald ikke, den skulle bare have nogle slag med en hammer! Sådan satte man krumtap i.. hvis man varmede den ville den knække i løbet af ingen tid

• #10   19. sep 2010 hans christian...

hahahaha han skal være velkommen smiley

• #11   19. sep 2010 Lyder som en spade :)!

Ja lad ham være, han er sådan en der bare mishandler skidt for hårdt, og derefter ikke kan forstå hvorfor den ikke gider starte.

Lad ham være, vær glad for dit salg smiley Ignorer ham.

• #13   19. sep 2010 hehe. altså jeg sagde jo ham i mod med han mekker enver. men NEJ han havde fuldt T-hansens håndbog for scootere og jeg have jo ikke sådan en verdens firma som dem = at jeg ikke vidste en skid.

Siger ikke at jeg ved alt om scootere og siger heller ikke at jeg gør det på den rigtige måde altid men og lave en motor med en hammer er da forkert????
    Han begyndte og snakke om at han lige havde lært at skifte tap. og at han havde mange års erfaring med det og jeg kun var et bette knægt på 18 (Altså det skal siges han er 50-55år) Så det kunne jeg ikke vide noget om.

Og han havde en gang prøve og skille en scooter af helt i athomer og lave den op fra bunden med malling og nye dele. Som om det skulle være noget vildt noget ....

• #14   19. sep 2010 INGEN garanti ved privat handel smiley så lad ham sut dig !

• #15   19. sep 2010 Jeg sagde i øvrigt også til ham at jeg gav ingen garanti for om den skulle springe i luften i morgen. så han skulle beslutte sig nu.! Og han fik selvfølgelig prøve tur osv.

Og nej, der er ikke lavet købs kontrakt. jeg have en reg. attest på scooteren så den fik han med som bevis for at den ikke er varm

• #16   19. sep 2010 mit råd er at lade ham selv lave den og fortælle ham han intet har at komme med a krav til dig med købt som beset færdig og længere er den jo ikk slet ikk hvis han spiller smart så er der jo ingen grund til at prøve og hjælpe ham og undskyld mit sprog men fuck ham smiley

• #17   19. sep 2010 jeg hentede også min stalker fra 2 uger siden i byt for min smx. nåede ikke engang hjem før den ikke kunne køre mere. det viste sig at være et stik der var faldet ud af cdi'en. en uge senere kunne den ikke starte. stempel er smadret og statoren er brændt af. og jeg kan ikke gøre en skid ved det andet end at købe nyt. kan altid brokke mig, men kan ikke bytte tilbage. det er bare sur røv nogengange smiley

• #20   19. sep 2010 Takker drenge. det ser vidst ud til alle har samme menning som mig

Jeg beholder mine penge og han beholder scooteren smiley

Tak for jeres posiktive svar

Kommentér på:
dårlig handel?? Hjælp!!

Annonce