{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

Hvilken udstødning? havde i taget? {{forumTopicSubject}}

hej hvilken udstødning ville i tage til den her opsætning
stage6 pro sport
malossi multivar
17,5mm kabu

stage6 pro replica eller ganelli go som sidder på inu?
jeg vil gerne ha dem op på de ca 100-110 og den skal bruges til by kørsel ;).
lige nu med ganelli go og malossi multivar gå den ca 80 d;


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken udstødning? havde i taget?
Kommentér på:
Hvilken udstødning? havde i taget?

Annonce