235 visninger
|
Oprettet:
Hvilken udstødning? havde i taget? {{forumTopicSubject}}
hej hvilken udstødning ville i tage til den her opsætning
stage6 pro sport
malossi multivar
17,5mm kabu
stage6 pro replica eller ganelli go som sidder på inu?
jeg vil gerne ha dem op på de ca 100-110 og den skal bruges til by kørsel ;).
lige nu med ganelli go og malossi multivar gå den ca 80 d;
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 89 Svar: 4.560
Regn med 80 ægte.
maj 2009
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 97 Svar: 1.270
Men så skal du vælge knæk'ken
apr 2006
Følger: 75 Følgere: 68 Scootere: 9 Emner: 185 Svar: 962
sep 2007
Følger: 71 Følgere: 71 Scootere: 15 Emner: 392 Svar: 781
så pak dit pis ..
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 89 Svar: 4.560
De har nu altid kørt 35-37 med alle begrænsninger i.
Uden skiven en 50-55 stykker og en anden udstødning og det at fjerne den tragt i membranen giver den altså ikke 25-30 km/t mere på toppen.
sep 2007
Følger: 71 Følgere: 71 Scootere: 15 Emner: 392 Svar: 781
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 89 Svar: 4.560
sep 2007
Følger: 71 Følgere: 71 Scootere: 15 Emner: 392 Svar: 781
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 89 Svar: 4.560
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 145 Svar: 366
jegh ar en Rally.. med malossi sport cylinder - multivartio - Go udstødning - 21mm kabu... og den kører pisse godt fra 08... og jeg blev målt efter bil på 95... og jeg tror ikke en skid på det passer
Hvilken udstødning? havde i taget?