173 visninger
|
Oprettet:
hvilken udstødning ? {{forumTopicSubject}}
hvliken udstødning er bedst at bruge.
opsætning:
cylinder: DR Racing Evolution 70ccm - ø10mm
Karburator: 21mm
studs: std.
kobling: std.
krumtap: std.
Variator: Polini Speedcontrol (3 eller 5 grams ruller kan ikk huske)
jeg havde selv tænkt på en stage 6 street
men hva synes i ?
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 7 Svar: 348
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 46 Svar: 72
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Scootere: 10 Emner: 46 Svar: 72
hvilken udstødning ?