{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

stator på smx ? :) {{forumTopicSubject}}

Har lige skiftet tap på osv på min smx og derfor har jeg jo og tændingen pillet af.. kan bare ikke starte lortet på den nu.. svinghjul er jo med not så den kan ikke side forkert... men den smule som statoren kan drejes .. kan det gøre lortet slet ikke starter ? den tøffer osv... men starter ikke

har prøvet med andre tændrør, anden karb. og cylle

Der er rigtigt kompression


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stator på smx ? :)
Kommentér på:
stator på smx ? :)

Annonce