{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Smx stator/fødespole? {{forumTopicSubject}}

Skal have skiftet noget tænding på min Smx.

Men når folk mener jeg skal skifte stator.

Er det hele denne jeg skal have? http://www.kgi.dk/product-12647-3496.php

eller er det nok med denne: http://www.thansen.dk/product.asp?c=9418276294&n=1706712870&pn=1706714354

Problemet er at den sætter ud ved højre omdr. Tester selvfølgelig først tændrørs kabel og hætte (er skiftet tændrør og stel er trukket)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smx stator/fødespole?
Kommentér på:
Smx stator/fødespole?

Annonce