{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.008 visninger | Oprettet:

Dan K
Dan K
Tilmeldt:
8. mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Ny scooter. Rieju RS2 / RS2 NKD {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg er 31 og desværre i en situation hvor at jeg ikke kan få kørekort, og har derfor gennem tiden haft mange forskellige scootere og knallerter (Puch, Suzuki K50 4 gear, et par pgo'er, yamaha neos'er, og nu Gilera runner)!

Lige nu har jeg en Gilera runner sp 2007, som jeg egentlig har været glad for, men nu skal der igen ske noget nyt.

Da jeg godt kan lide noget som er lidt anderledes, og syntes at motorcykkel-lokket er fed, har jeg fået de to ovenstående modeller på hjernen. Jeg har surfet nettet tyndt efter indlæg og anmeldelser, men bliver lidt forvirret af dem. Nogle mener at de bare er en stor gang plastik lort, som der ikke er andet end bøvl og udgifter med, og andre forguder deres til skyerne og kunne absolut ikke forestille sig at eje andet.

Jeg har ikke ret meget forstand på scootere, kan godt lide at pudse og pleje, men helst ikke for megen skruen osv.

Er gear-scootere så en dum investering, kræver de megen justering osv, går de tit i stykker!

Det er ikke meningen at den skal top tunes eller noget, men en 55-60 stykker må den gerne kunne rende. Hvilken af begrænsningerne skal nuppes for lige at give den en lille smugle flere krafter!

Er der andre mærker e.l. som er bedre kvallitet, som også kan fåes som 30 knallert, prisen er i første omgang ligegyldig!

Jeg håber at der er nogen derude som har lidt erfaringer med Rieju, som vil give deres seriøse mening til kende!

Tak.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny scooter. Rieju RS2 / RS2 NKD
Kommentér på:
Ny scooter. Rieju RS2 / RS2 NKD

Annonce