{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

tryk og trim!? {{forumTopicSubject}}

har en big med std kobling og resten er vist lidt bedre en standard ; )
ville vide hva kg en dr. big trykfjeder er på? fordi jeg har fået at vide den er på 35 KG! hvilket er monster højt!
og den gule trykfjeder fra mit mallosi kit kun er på 27 kg og har derfor ikke monteret den da jeg nok skal have en strammere?? ps den der "racing" kobling i thansen til en 200 lap er den ikke fin nok til indstilling af kobling?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tryk og trim!?
  • #1   13. apr 2008 Hehe. 35 kg std. Go griner.
    Ej der er sku nogen der tager gas på dig.
    Ved ikke lige hvad std er. Men den gule skulle jeg mene ville være perfekt til din opsætning, uden at sige det med 100% sikkerhed.

    Hvorfor dog skifte kobling overhovedet? Og har efterhånden hørt et par gange at de tsvansen koblinger har det med at sprænge. Så vil jeg da ikke anbefale. smiley


  • #2   13. apr 2008 SPRINGE?? lyder sku sygt...
    så smider jeg sku bare den gule i ; )
    tak... hva med trim?? er det nødvendigt??


  • #3   13. apr 2008 Burde du kunne mærke nu. Trimfjedre er jo til indstilling af tilkobling.
    Og er normalt først noget der bliver brugt når man begynder at kører med rimelig store cyllinder kits. Så vil umildbart ikke tro det burde være nødvendig på din.

    Men jeg fortrækker selv et sent tilkobling som f.eks hiper har fra std, hvorimod pgo, sonic osv har tilkobling meget hurtig, men derimod os nemmere ved at få et godt optræk fra 0-20


  • #4   13. apr 2008 min begynder at dreje hjulet rundt ved 4-5000 rpm ?? og synes det er fint nok men dens max rpm ligger ved 9000 så kunne måske vær bedre hvis den tilkoblede ved 7000 (der hvor den først trækker ordentligt) kunne optrækket sikkert blive bedre?

  • #5   14. apr 2008 Det er dumt at begynde at pille i trimfjedre hvis man ikke rigtig ved noget om det. Hvis de forkerte kommer i vil den ingenting overhovedet. Nogen lign hvis du sætter forkerte ruller i. Bare det her er en noget større opgave.

  • #6   14. apr 2008 ja ja! ; )

Kommentér på:
tryk og trim!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce