{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 takts olie
  • #1   23. feb 2011 Ved de der gamle firetaktere ville jeg FANDME købe noget godt olie. Hvis jeg var dig ville jeg Motorex Cross Power 4T tror jeg det hedder. det er i hverfald 10/50. Og det skal du ha.

  • #2   23. feb 2011 hvorfor skulle det være bedre olie end til en 2011 model fx. bare fordi den er gammel behøver den ikke være slidt helt i stykker som mange dumme mennesker tror.

  • #3   23. feb 2011 Nej, men der er bare blevet "skrøbelige". En 04'er er langt fra at være i samme stand som en 11'er.

  • #4   23. feb 2011 den her er i go stand. motoren er lige blevet hoved renoveret. så regner ikke med den sådan lige springer i luften smiley

    og hvad mener du med skrøblige? de er da ikke mere skrøblige end en ny er


  • #5   23. feb 2011 De er bare brugt i hovede og røv. Men ja. 10/50 plejer vi at købe til vores 4 taktere. Desuden foretrækker vi motorex.

  • #6   23. feb 2011 okay. men men hvis vi nu tager den med holdbarheden på ny og gammel. hvis der nu kommer sand igennem karburatoren på en ny, sker der det samme som med en gammel.

  • #7   23. feb 2011 Så længe det er en 10/40 -10/50 og der står at det er til racing perfomence så skulle det være ok.

  • #8   24. feb 2011 lars p der står jo synthetic technology. det var jeg kunne bruge det?

  • #9   24. feb 2011 Det skal være syntetisk, det må ikke være organisk,...
    kan ikke lige huske hvorfor...

    og tallet på den anden side af 10/ står for oliens konsistens, altså hvor fed den er,
    der er nogle af de profesionelle som blander deres motorolie efter hvor varmt og koldt der er uden for...
    men mener at det mest normale er 10/40 - 10/50...

    En eller anden, sig fuck hvis jeg har sagt noget forkert...


  • #10   24. feb 2011 Men altså jeg ville holde mig til en olie som du har fået anbefaldet af en forhandler eller noget som du har set i forbindelse med motorcross.

    Jeg vil anbefalde motorex, kan ikke sige at det er bedre end andre, men det virker som om at det er kvalitet..


  • #11   24. feb 2011 PS. olie koster altså ikke alverden... tror du kan få en liter for 100-150.-
    så afsted med dig..

    smid det andet fis ud og eller brug det til en havetraktor eller en scooter istedet...


  • #12   25. feb 2011 Det er meget rigtigt det du giver fra dig her Lars.

    <b> Lige lidt baggrundsviden: </b>

    Mineralsk olie er det du pumper op ad undergrunden. Det er olie som er produceret på den gammeldags metode. Her bliver der taget noget råolie og tilsat additiver. Den er som regl også billigere, men er ofte også beskidt.

    Syntetisk er kemisk fremstillet. Det er det bedste olie i dag da det er fremstillet i laboratorier under luper. Her ved man nøjagtigt hvad motorer har brug for, og har dermed muligheden for at lave lige det hvad de forskællige motorer har brug for. Derudover er denne olie også den reneste.

    Og så findes der også Multigrade:
    Multigrade er stort set alle olie'er idag ... når der står f.eks. 10w40 er det en multigrade.
    altså hvis der står 2 tal.

    Og hvis der så stor halvsysntetisk så er det som navnet antyder, en olie der er Half'n'Half. Hvis det er fuldsyntetisk er det 100% kemisk fremstillet

    <b> Konklusion:.
    Gå helt klart efter fuldsyntetisk, det har du mest glæde af. smiley </b>


Kommentér på:
4 takts olie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce