KTM 85 sx (Solgt) 2005
1.543 visninger
|
Oprettet:
KTM 85 sx (Solgt)
Årgang:
2005
Motor:
KTM 85 sx 2005
Engine
single cylinder, 2-stroke
Displacement
84.9cc
Bore and Stroke
47 x 48.95 mm
Compression Ratio
-
Valve Gear
-
Engine Lubrication
mixture oil lubrication 1:40
Filter System
-
Starter
kick-starter
Decompression
-
Ignition
Moric digital 2M1
Battery
-
Carburetor
Keihin PWK 28
Fuel
premix
Transmission
6 gears
Clutch
wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Primary Drive
19:66
Final Drive
14:49
Engine
single cylinder, 2-stroke
Displacement
84.9cc
Bore and Stroke
47 x 48.95 mm
Compression Ratio
-
Valve Gear
-
Engine Lubrication
mixture oil lubrication 1:40
Filter System
-
Starter
kick-starter
Decompression
-
Ignition
Moric digital 2M1
Battery
-
Carburetor
Keihin PWK 28
Fuel
premix
Transmission
6 gears
Clutch
wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Primary Drive
19:66
Final Drive
14:49
Hestekræfter
yder ca 30 hk
Har en topfart på 150km/t
Har en topfart på 150km/t
Fælge
Dæk
Front Rim
1.60 x 19"
Rear Rim
1.85 x 16"
Front/Rear Tire
70/100-19" ; 90/100-16"
1.60 x 19"
Rear Rim
1.85 x 16"
Front/Rear Tire
70/100-19" ; 90/100-16"
Styling
Ekstra tilbehør
Bemærkninger
Sælges eller byttes ikke!

KTM 85 sx (Solgt)
okt 2008
Følger: 52 Følgere: 54 Scootere: 3 Emner: 8 Svar: 11
okay.
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 233
den var gearet op til min egen bane som er jord-græs så den behøvede ikke krafterne ved langsom kørsel, og blev derfor gearet en del op, så jo den gik 145 -150 på toppen
okt 2008
Følger: 52 Følgere: 54 Scootere: 3 Emner: 8 Svar: 11
det skal lige siges, at den ikke køre 150.
nærmere køre den 120-130
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Scootere: 3 Svar: 3
ok
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 233
men tjek min 250'er?
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Scootere: 3 Svar: 3
oka.. øv
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 233
er solgt
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Scootere: 3 Svar: 3
er den til salg
feb 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Scootere: 7 Svar: 1
sorry chaamp men 150 er lige i overkanten;)
prøv med 130 hvis den skal kunne trække på bane:P
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 233
nej den blev målt med en motorcykel:D som skrev 155
apr 2007
Følger: 154 Følgere: 154 Scootere: 53 Emner: 99 Svar: 896
på et rulle felt ?
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 233
den blev målt såe...
apr 2007
Følger: 154 Følgere: 154 Scootere: 53 Emner: 99 Svar: 896
ja.. det havde den.. men kørte nok ikke 150
aug 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 233
gik nemt på baghjul i 3 så nej den havde ganske fint optræk...
apr 2007
Følger: 154 Følgere: 154 Scootere: 53 Emner: 99 Svar: 896
Ja nu er det sådan crossere ikke har brug for at køre mere end 100 ca.
Så hvis den er gearet til at køre 150 må den sgu være dårlig i optræk og træk kraft
mar 2008
Følger: 79 Følgere: 75 Svar: 137
det kan da godt være den er gearet til at køre 150
jun 2007
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 9 Emner: 101 Svar: 1.012
Hey. ansøgte.
mar 2007
Følger: 57 Følgere: 55 Scootere: 7 Emner: 24 Svar: 71
den kører sku ikke 150.
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 84 Scootere: 31 Emner: 39 Svar: 427
3500 er useriøst for en stret der kan køre
jun 2007
Følger: 54 Følgere: 73 Scootere: 3 Emner: 365 Svar: 3.243
hvem er du siden du har ansøgt ?
maj 2007
Følger: 92 Følgere: 89 Scootere: 12 Emner: 6 Svar: 5
Den har ikke kun 19 heste den har nok omkring end 10 stykker mer altså 29-32.
Men velkommen
Skal du aj med den eller
nov 2005
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 17 Emner: 162 Svar: 598
hvor meget ??
maj 2008
Følger: 50 Følgere: 50 Scootere: 3 Emner: 20 Svar: 174
ktm er altid velkommen