{{currentPhoto.text}} < > Se alle billeder på én side Tomos Quadro SOLGT 1995 1.922 visninger | Oprettet: 22. sep 2006 Bedømmelse Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter Stemmefordeling (16) Mike [ Team Bork ] Mand | 34 år | Oprettet: 6. nov 2005 Scootere (15) Forumemner (43) Følger (22) Følgere (21) Tomos Quadro SOLGT Udfordringer 0 0 1 Udfordr Årgang: 1995 Motor: cylle standard kabu standard krumtap standard filter standard Hestekræfter ved ik har måske en lille pony den er standard kører 35 Fælge standard Dæk standard Styling puch sæde anden front/lygte krom benzin dæksel med lås Ekstra tilbehør Bemærkninger
Tomos Quadro SOLGT
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 5 Emner: 2 Svar: 6
Det jo bertha..
haha, den er lækker Mike xD
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 12 Svar: 94
DET ER JO EN SKÆNDSEL ! RUST !! OG ET PUCH SÆDE !!
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 13 Emner: 7 Svar: 29
HVORDAN SLUKKER DU DEN MIN VIL IKKE SLUKKE SÅ JEG HOLDER PÅ LUFTFILTET
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Scootere: 14 Emner: 86 Svar: 166
hey tænkte på ved du hvor stelnummeret sider på sådan en¨¨
på forhånd tak^^
apr 2006
Følger: 45 Følgere: 43 Scootere: 2 Emner: 53 Svar: 64
smider du ikke en høj til bage
mar 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 35 Svar: 105
undskyld.. men kæft mand.. den er jo MEGA rusten! og med et Puch sæde.. hvad sker der!
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 129
det ikk noget du lige ku tjek eller?
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 129
kan du fortælle mig hva der er af skiver mellemstykker osv mellem forfælg og forgaffel og bagfælg og baggaffel... har lige købt en der skilt ad hvor der kun er fælgene med bremser...
jul 2006
Følger: 92 Følgere: 89 Scootere: 12 Emner: 57 Svar: 477
kunne bare ikke forstå at det ikke stod der!! hehe
jul 2006
Følger: 92 Følgere: 89 Scootere: 12 Emner: 57 Svar: 477
hvor i landet bor du???
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 3
flot tomos.. kig min og evt stem!
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1
neder!! har du ikke været ordenlig ved den..
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1
det er jo min gamle knallert hehe... køre den stadig??
nov 2005
Følger: 178 Følgere: 176 Scootere: 8 Emner: 294 Svar: 228
hvor er du fra og hva koster den ?
jan 2006
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 5 Emner: 80 Svar: 206
kasper_H_@hotmail.com
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 91 Scootere: 19 Emner: 254 Svar: 845
er intra i sfx motor
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 3 Emner: 146 Svar: 455
du har ikke andet du vil bytte med for den der psp
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 4 Emner: 1 Svar: 72
ang. min fz så skriv til 28400873
sep 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 17
ja max. det er jo os bertha.
sep 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 17
haha nice kværn. det er jo bertha.