{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Hjælp til baotian {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Jeg har en baotian bt49qt-12 fra 2008, det er en 45.

CDI’en skulle gerne være slået fra, da det lyserøde stik er skilt ad.

Der er ingen ring i variatoren, og der er ikke en messingskrue under det sorte låg på karburatoren.

Jeg har prøvet at fjerne begrænsningen i luftfilteret, men det kørte den kun dårligere af. Nu har jeg så skiftet standart dysen på 81 til 92, og så kunne den godt kører uden begrænsningen i luftfilteret. Dette gav den et lidt bedre optræk, men ikke så meget. Den kører kun 45-50 km/t.

Der sidder også en slange forbundet til udstødningen som går ind i luftfilteret. Jeg prøvede lige at pille den af, men det gav ikke rigtigt nogen effekt, hvad gør den slange egentlig?

Hvad kan jeg gøre for at få den til at køre hurtigere? Skal udstødningsrøret op til lydpotten evt. skiftes til et hvor der ikke kan sættes en slange på?

På forhånd mange tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til baotian
  • #1   11. jun 2009 Du skal måske lege lidt med rullevægten. men forvent ikke det store 50 cc firtaktere kører ikke mere end 50-55 km/t målt med GPS. Den eneste udvej til mere fart er flere kubik.

• #2   11. jun 2009 ok. tak. men min kører ikke over 45 målt på gps. kun ned af barke hvor jeg har fået den op på 75 smiley ville det hjælpe at skifte udstødningsrøret?

Hvor mange gram skal rullerne være på?

• #3   11. jun 2009 det hjælper ikke at skifte udstødningsrøret, da det ikke har nogen effekt som på 2-taktere, for en 4-takter gælder det bare om at den kan komme af med gassen. Det er kun 2-taktere der skal bruge noget modstand i en udstødning.
    Det med rullerne er svært at sige, der må du prøve dig frem, men jeg ville tage mellem 5 og 6 gram som udgangspunkt.

Kommentér på:
Hjælp til baotian

Annonce