163 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Maxi Tap"
tap maxi
Hej sg Jeg er ved at renovere min motor på min puch maxi, og så tuner jeg den og lidt. Men mit problem er så der hvor den forreste gearring skal side der går sådan en lille metal tap ud fra blo...
Hej sg Jeg er ved at renovere min motor på min puch maxi, og så tuner jeg den og lidt. Men mit problem er så der hvor den forreste gearring skal side der går sådan en lille metal tap ud fra blo...
Skrevet af: asdf z - 21. dec 2006
Racer tap maxi.
Hej sg, ville høre om det er nødvendigt at skifte tappen med min opsætning. Opsætning: 45mm dmp cyl 45mm topsykke 45mm stempel 21mm kabu 21mm studs Powerfilter Racer tændrør NGK Racer tændkabel og S...
Hej sg, ville høre om det er nødvendigt at skifte tappen med min opsætning. Opsætning: 45mm dmp cyl 45mm topsykke 45mm stempel 21mm kabu 21mm studs Powerfilter Racer tændrør NGK Racer tændkabel og S...
Skrevet af: Rapper S - 14. apr 2012
tap til maxi
en god racer tap til maxi, nogen der har afaring med en god tap?
en god racer tap til maxi, nogen der har afaring med en god tap?
Skrevet af: Thomas S - 9. nov 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
maj 2006
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 3 Emner: 280 Svar: 5.547
skal dog lige påpege min egen kørte som en drøm efter nyrenovering med nye lejer fra svansen..!! med opsættet i profil..
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 89 Svar: 4.560
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 30 Scootere: 2 Emner: 93 Svar: 776
Maxi Tap