{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

jens M
jens M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

min neos er langsom {{forumTopicSubject}}

hej allesammen smiley
jeg har et problem med min yamaha neo. den er fra 03 og skiven er pillet der sidder en uoriginal udst. uden begrænsning, og har lige skiftet cdi tændingen og den køre stadig kun 55 hva f... er der galt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min neos er langsom
  • #1   27. maj 2009 Det er da meget normalt .. Det er bare fordi dit speedo ikke fucker som alle andres med og vise 100 km/t for meget !
    Men kan godt forstå du er ved og dø ..

Smid Malossi Sport, Gianelli GO, 17,5mm (85 dyse ca.) og en membran i den .. Hjælper altid på tingene smiley

• #2   27. maj 2009 skal der membran i en scooter? neeeej?!

hvad med du skriver han skal skifte membran plader på den istedet, inden han køber en helt ny membran og smider std plader på

• #3   27. maj 2009 En neos er langsom xD !.. Std cylle, std udst uden begrænsning, 17,5mm dellorto, std resten, pillet skive og så ka du køre ca 65-70 :b

• #4   27. maj 2009 Tom <(har en masse hot dele tilsalg. inkl. stell)> !

Hva snakker du om din bums? - de homo plader der medfølger til underlige ting er lige til og lukke op og skide i
    Køber du en ordentlig membran (bruger lidt mere end 200,-), og har en furnuftig opsætning, så kan man sq uden prøver mærke at den trækker meget renere.

• jens M
    jens M Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #5   27. maj 2009 hmm okay tak for hjælpen, troede bare den ville være meget hurtigere. så må jeg jo ud og købe mig et cylinder kit.

• #6   20. jun 2009 er der nogen der kan anbefale en top P 70 ccm cylinder, til en neos ? og behøver man evt. en 21 mm kaburator samtidig ? har det samme problem med min den kører ikke mere end de 55 smiley

Kommentér på:
min neos er langsom

Annonce