Hjælp! Jog! Esbjerg {{forumTopicSubject}}
Som min fine overskrift så tydeligt viser, mangler jeg en person i nærheden af esbjerg der bare har styr på at lege med finjustering og problemløsninger på en tunet jog.
Jeg står og prøver på at få den skudt af men kan ikke få mig selv til at sælge en projekt som ikke kører 100%.
Jeg kører på et næsten komplet polini evo1 kit, men problemet ligger sådan set bare i at jeg ikke kan få den til at "sparke" røv eller kører generelt hvis jeg har noget luftfilter eller bare forrør til luftfilter siddende. Den begynder at takte utrolig meget. Og hvor jeg kører uden filter vil den ikke holde hjulet på jorden.
Mange vil så sige jeg bare skal dyse den mindre for at få et passende filter på men det er somom effekten formindskes utrolig meget.
Så er der nogle derude som evt leger med sådan noget af proffession eller bare elsker at problemløse lidt.
Forresten har haft den hos kgi.dk da de havde mekaniker sektion og den kørte jævnt ok med 96 dyse og polini´s lille skum filter(Ikke den der ses på kgi.dk HP)
Mvh. Jan S.
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 85 Scootere: 14 Emner: 97 Svar: 561
jun 2005
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 10
Jeg føler ikke det kan passe jeg skal købe etskumfilter i kæmpe størrelse for at det skulle køre nu når det virkede i starten hehe.. er bare uforstående og føler folk skal se og prøve problemet
aug 2006
Følger: 32 Følgere: 32 Scootere: 1 Emner: 60 Svar: 155
jun 2005
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 10
Det er nu ikke dumt for det er det mest basic man skal gøre når man ahr problemer.
Jeg har selv gennemgået uddannelse som automekaniker, så alle de mest standart ting kører som det skal.. Jeg vil påstå at sige mekanisk er den perfekt da delene er forholdsvis nye og pga jeg går lidt op i at sådan noget bare skal virke.. Så nu har jeg haft den stående i godt 6 mdr hvor jeg har bikset med problemet. Har bare ikke mulighederne for at købe nye dele bare for at teste, så ville være dejligt hvis der var en derude med et mindre lager af dele man kunne teste div og så evt finde en løsning der kan bruges. For så snart motoren kører skal scooteren skydes af, og ingen vil jo købe en tunet scooter der ikke kører ordentligt
Hjælp! Jog! Esbjerg