{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

PROBS med 140 ccm {{forumTopicSubject}}

hej alle 4 taktere!
nu har jeg ligen monteret en 140ccm oliekølet yx motor på min topstar, og den starter og kører, og går rigtigt fint i motoren, men når jeg har kørt 200 meter på den, så er det som om at den tømmer bundkaret og dør helt ud. Hvis man så starter den igen står den fint i tomgang, men går ud efter 10 sek? det er ikke tændingen for har en cdi på som blinker hver gang den gnister, og den bette lampe stopper først med at blinke når den er stoppet helt?. har renset karburatoren (26mm) fra en ende af, hvad kan det mon være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROBS med 140 ccm
  • #1   25. apr 2009 Din svømmer måske.
    Hvordan hælder din ride? måske vender den sådan at flyderen bliver hængende når du accelerer det har jeg oplevet engang.

prøv også at se hvor hurtigt din tank kan forsyne kabburiden, hiv benzin slangen af og se hvor hurtigt benzinen kommer ud af slangen måske er det blot skidt i tanken.

• #2   26. apr 2009 tanken er der meget fint gennemløb i,
    men det du snakker om med min ride, er det den bette ventil som svømmeren styre?
    og hvad er det du siger jeg kan gøre med den? smiley

• #3   26. apr 2009 Til tider hvis karburatoren har haft lidt snavs med sig godt få svømmeren som ja styre din ventil til at hænge, prøv at skilde det ad ogse hvordan den går op og ned, om den gør det uhindret :o)

Kommentér på:
PROBS med 140 ccm

Annonce