{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

CDI stylepro til SFX {{forumTopicSubject}}

Hey sg, jeg har lige købt mig en stylepro CDI til min honda sfx, den køre bare som en drøm nu når den står til at være ubegrænset, men så er der en kontakt med til den, som gør den højst kan køre 10 km/t, som jeg nok kan regne ud er grundindstillingen på selve cdi'en. Mit spørgsmål er så bare om der er nogen der ved hvad den skal stå på for at kunne køre 30 kun?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CDI stylepro til SFX
  • #1   16. mar 2009 prøv evt. at stille lidt på den. xD så skal du se at farten ændre sig

  • #2   16. mar 2009 yeees, kunne jeg ikke bruge til så meget? men tak for forslaget?

  • #3   16. mar 2009 selv tak, koster ingenting..

    men prøv dig da frem? smiley

    hvordan ser det der ud på den du kan skrue på ? eller hvordan foregår det?


  • #4   16. mar 2009 altså den ligner jo en normal cdi, også står den

    Stop ved den ene ligekavet skrue hoved af plastik og den anden står der delay ved og samme skrue..

    hmm, jamen vil bare prøve mig lidt frem så, fordi den fungere fint når man skifter den i selve den kontakt der er med til, altså så den går over til at være ren ubregrænset.

    så når man sætter den over til den anden side på kontakten, så hagger den mega meget ligesom den måske kun laver gnist hver 300 omdrejning.

    så skal man måske bare tegne grundindstillingen ned på et stykke papir inden jeg begynder og gør alt muligt xD!


  • #5   17. mar 2009 Man kan ikke bare sige hvor den skal stå, hver gang du sætter noget nyt på den skal du instille forfra har selv den der røde cdi fra style pro det er bare at teste sig frem. men held og lykke smiley

Kommentér på:
CDI stylepro til SFX

Annonce