{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trim og trygfjeder.
  • #1   11. mar 2009 For at sige det kort, giver trykfjederen din variator modspil..

    Det kommer skam and på opsætning og hvad trimfjedre du har i?


  • #2   11. mar 2009 lige meget hvad, så jo løsere trimfjedre, jo hurtigere slår den ud. pga, fjedrene ikke kan holde så meget centrifugalkraft smiley

  • #3   11. mar 2009 Nu må folk snart forstå at trimfjedre (og ruller) er indstilling, og ikke til at man skal vælge hvornår ens scooter skal trække.

    For hvis trimfjederen er for slap så tager de fat før motoren er oppe på en høj nok effekt, og så trækker den elendigt. Hvis de er for stramme, så går der lang tid før den tager fat, og det er hårdere ved gearingen

    Nu vil jeg også lige skrive det her til andre der skulle læse mit indlæg.
    Ruller er heller ikke noget man bruger til at bestemme om den skal have godt træk eller god topfart, for er de for lette tager den en masse rpm. uden at køre stærkt. Hvis de er for tunge går der alt for lang tid før den kommer op på topfart (og kommer måske aldrig op på den potentielle topfart)


Kommentér på:
trim og trygfjeder.

Annonce