HEY DER M8'S...! {{forumTopicSubject}}
Okay nu skal i høre her gutter..
jeg skal ud og have bestilt lidt små tun..
det jeg skal bestille er: Malossi Mhr replica cylinder, malossi Rhq krumtap, krumtaps lejer,simmi ringe, pederzini ubegrænset cdi, Malossi delta clutch kobling, malossi wingbell klokke, malossi multi vario,malossi Mhr gearing, malossi Mhr koblingsfjedre sæt,den bag koblingen (kan ikke huske hvad den hedder), tp Nardo Potte(eller gianelli nrx), polini blæser hjul og polini kevlar forstærket kilerem..
såå kommer spørgsmålet, hva størrelse/mærke karburator skal jeg købe, hva dyse skal der i? hvor koldt tændrør skal der i? hvor mange kg koblingstrykfjeder skal der i? hvor tunge ruller? hvor mange mm nåleleje? skal der power filter og evt. indsugningsforstærker på før den kan køre med det? og en evt. topfart ville være godt..
Tusind millioner gange på forhånd tak for hjælpen..
ps. kører alle de ting godt sammen? og skal der evt. skiftes nogle af delene ud med andre?
pps, skal der anden dyse på standard karbu under tilkørsel og kan den standard koblingstryk fjeder godt klare til tilkørsel?!
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 515
jan 2004
har du svar på nogle af de andre spørgsmål? da jeg skal bruge det MEGET snart..
jan 2004
jan 2004
Helmuth.. Kan man overhovedet få det til Sfx? for har sku ikke set mere end 21..!
Men hva dyse skal jeg ha i under tilkørsel, med cylinder, krumtap og vario..??
HEY DER M8'S...!