{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tun til 110cc PGO Motor?
  • #1   23. jan 2009 Ja den kan godt tunes. Du kan fx. montere en 70cc cylinder så er den tunet. Den 110cc motor er slet ikke noget vildt. Har bare et større omdrejnings moment grundet til kubikken derfor larmer den mindre. Men du vil få langt mere effekt og glæde af en 70cc cylinder, samt en anden udstødning og karburator. Du vil sku få en meget hissigere motor. 110´eren krækker laaaaangsomt op. Ved de 80km/t IRL stykker stopper den så.

  • #2   23. jan 2009 Hvis du er ude efter de høje kubik så snup da en 150´er fra PGO 4-takt. Den er der fandme fart over. 130km/t målt på GPS kørte vores.

  • #3   23. jan 2009 Hotz.
    Hmm, nu er det jo meget nemmere og montere en 110cc PGO Motor i stedet for at skifte næsten alt på motoren så den kommer til at larme som et fly og køre 60km/t...
    Der er en 110cc PGO Motor som ligner 100% std. 50cc motor dejlig at have, den siger ingenting og køre alligevel stabilt.
    Jeg er ikke vild med 4-takt, så det bliver ikke en 150cc.


  • #4   6. jul 2009 110 cc er ikke sløvt så er der fandme noget galt og man vil altid kunne få en 110 cc til a køre hurtigere end en 70 cc hvis man fx. får cylle og studs blue- printed

Kommentér på:
Tun til 110cc PGO Motor?

Annonce