{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
159 visninger | Oprettet:

evo hot dyse {{forumTopicSubject}}

hej jeg vil allerførst sige at jeg også hader de her indlæg fordi at ingen kan sige hva dyse der skal til men jeg har lige lavt en hot for en ven og satte en 100 dyse opsætning er følgende
polini evo 1 cylle
topracing krumtap med evo lejer
evo filter
45 udstødning (technigas basic)
std membran, studs, kaburator, tænding,
jeg beder jer virkelig om at svare da jeg er lidt nervøs for om den egentlig er for lille..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  evo hot dyse
  • #1   16. jan 2009 Det er den nok ikke. For ikke at sige slet ikke. Men udstødningen er alt for lille. Det er jo spild af et godt evo kit at montere det sammen med en "std. udstødning".

• #2   16. jan 2009 okay så den er stor nok.. er totalt enig med dig i alt du siger men jeg var bare mekaniker og monterede cyllinderen og skiftede krumtap.. tusind tak for dit svar x-høj til dig.. smiley men ja det er synd med den cyllinder til alle de std dele.. jeg sagde til ham at når han havde kørt 30 km meget stille måtte han godt begynde at give den bundgas men kun i 10sek er det ikke også fint nok.. ville allerhelst selv ha kørt den til men han skulle i byen på den i aften.. og tror også han vil købe resten af delene der skal til for at cyllinderen kommer til at yde som et evo nu skal når han får flere knaster.

Kommentér på:
evo hot dyse

Annonce