{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

sonic'en er blevet syg og dårlig? {{forumTopicSubject}}

har fået skiftet alle mine dele ud på min sonic til std orig. dele.

den køre bare pisse ringe den vil overhovedet ikke trække ?
har skiftet ruller først var det 5, et eller andet så gik jeg i 4,3 og nu er der 7 grams i?
indtil videre er 7 gramsene bedst?
men stadi det der optræk det spiller bare ikk
der er dyse 74 i og nålen er helt i top(nederst hak) på std karbu
prøvede at skifte til en vl14 membran det hjalp på det
men så smed jeg også 24 mm studs samt 24 mm fladsspjælds karbu på
det hjalp en del?
men det holder jo ingen steder at køre med den store karbu på et std cylle?
er der aner hva der galt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sonic'en er blevet syg og dårlig?
Kommentér på:
sonic'en er blevet syg og dårlig?

Annonce