{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
150 visninger | Oprettet:

fint/godt optræk hvordan? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg ville høre hvordan man kan gøre en scooter til at få et lige så godt optræk som en ssm eller bedre (mener std, bare med begrænsningerne fjernet).
Når jeg siger scooter, er det en bws, sonic og jog jeg hentyder til, jeg skal ikke have den tunet ret meget og skal ikke have sportkit, knæk udstødning eller sådan noget på.
tænkte nu mere om en variator, kobling eller laver gearing kunne gøre det og den må godt få lidt på toppen skal helst bare ikke rende mere end 70
tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fint/godt optræk hvordan?
  • #1   22. nov 2004 Umiddelbart, vil jeg sige, at du nok skal have dig en ubegrænset udstødning !! Fjerne blindrør eller købe en helt ny - ikke knæk !!

    En variator vil nok ikke give dig det store optræk !!


  • #2   23. nov 2004 Imodsætning til Christian vil jeg varmt anbefale dig at købe en vario - den giver virkelig meget optræk..
    Self ska du også fjerne alle begrænsninger.. Du ka evt også tage plumben, hvis du er lidt hård til den slags..
    Ydermere kan du købe en ubegrænset studs, du ka sætte større dysse i karbu og så sætte et powerfilter på..
    Hmm.. Og ja, med en lavere gearing, får du jo et sygt godt optræk, men det er næsten ikk nødvendigt!


  • #3   23. nov 2004 En vario giver for det meste ikke særlig meget på en standard scooter !! Den kan ofte ikke gøre den store forskel medmindre omdrejningerne bliver højere !!

    Desuden har alle de scootere han nævner og en SSM, en meget begrænset udstødning, så kan nok anbefales at købe et turbokit eller lignende !!


Kommentér på:
fint/godt optræk hvordan?

Annonce